Stalkkaukset!

maanantai 30. joulukuuta 2013


Mietin tossa kuumeisesti, että mistä mä vielä kirjottaisin teille tänä vuonna. Mutta emmä keksinyt oikein mitään järkevää. Kiinnostaako teitä lukee tätä diipadaapaa, syömisistä ,tekemisistä ja muusta paskasta ? :D Mulla kuitenkin on mennyt nyt tässä kaikesta huolimatta todella hyvin. Oon ehkä vähän ylpee itsestäni siinä mielessä että vaikka tässä loppuvuodestakin on tapahtunut jos jotakin, niin oon saanut aina jotenkuten pidettyä itseni koossa.. Tosin mulla on aikamoiset tukipylväät tossa mutta kuitenkin. Ei sanat riitä kertomaan, edes että miten kauhee apu mulle on ollut muutamasta todella tärkeestä ihmisestä <3 

Tää on nyt kuitenkin viimeinen tai ehkä toisiks viimeinen kirjotus tälle vuodelle, että palailen viimeistään ens vuonna taas kirjottelemaan teille kun en tiedä miten mä kerkeen huomenna :)) Pitäkäähän hauska uusvuos ja olkaa kiltisti, mä aijon tehä ton mysteerin kanssa jotain kivaa, lähetään toiselle paikkakunnalle ainakin ja tommosta pientä :p 

Ja kaikille onnea ja menestystä ens vuoteen, tehään ens vuodesta parempi mitä tää vuos oli <3

Kaikella rakkaudella: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)