Stalkkaukset!

sunnuntai 5. tammikuuta 2014

 Moikka moi ja hyvää uutta vuotta :) Nyt on siis 2014, kuvitelkaahan miten nopeesti tää aika on oikeesti mennyt. Muistan vielä kun vietettiin super isoa juhlaa kun oli uusvuos 2000 :D Ja kohta ollaan jo vuodessa 3000... No mutta ei mun nyt tosta pitänyt jutella vaan siitä, että miten mun uusvuos meni, se meni oikeestaan ihan loistavasti ehkä paremmin kuin ykskään uusvuos on tähän mennessä mennyt,ja paremmin kuin olisin osannut edes kuvitella sen menevän, mä olin ihan varma vielä tiistai aamuna että IHAN SATA VARMANA joku juttu menee pieleen tavalla taikka toisella.  kerrankin musta tuntu siltä että olin oikeessa paikassa just oikeaan aikaan.. Tuntu siltä, että mua osattiin kerrrankin arvostaa ja mulle oltiin ihania , musta tuntu hyvältä ja paremmalta kuin koskaan <3 Äääh, en tiedä jotenkin ihan sanoinkuvaamaton olo oikeestikkin ,en tiedä mitä mä tosta uudesta vuodesta nyt sitten kertoisin? Kateltiin raketteja, koska olin kerrankin sellasessa paikassa että sinne näky 00.00 ne kaikista hienoimmat raketitkin, ja ne on niin nättejä <3 Valvottiin aamuun asti, hengattiin, Syötiin nakkeja ja perunasalaattia, söin myös jäätelöä kauheet kasat, suklaata ja sipsejäkin. Oon vähän luopunut noista joulun ja uudenvuoden perinteistä tässä kun oon tullut vanhemmaksi, mutta silti me valettiin sitä tinaa tänäKIN vuonna :D  Olin laskematta kaloreita + join sika paljon kokista. Käytiin myös keskiviikkona syömässä roskaruokaa hyvällä omatunnolla ja tein eilen pizzaa itse :D Mutta nyt taas huomenna olis aika palata ruotuun ennen kuin sitä ei pysty taas enään tekemään.. Mulla oli siis ihan kaikinpuolin ihan suunnattoman hyvä uusvuos ja tää 2014 on lähtenyt ihan sairaan hyvin käyntiinkin :) Nyt mä oon ollut todella väsynyt viimeset pari päivää, mutta silti on tullut hengattua joka suunnassa ja yöunet ja muut on jäänyt vähän vähiin näin muutaman päivän aikana. En oo kerennyt tässä moneen päivään edes aukasemaan konetta kun on ollut kauheen paljon kaikkea tekemistä koko ajan, mulla kyllä oli mielessä että mitä kaikkea mä kirjottelen ja kerron teille. Kuviakin otin vaikka kuinka paljon mutta en oo saanut vielä laitettua koneelle niitäkään, en oo ollut oikeestaan tässä viikon aikana yhtään himassa kun ollaan oltu koko ajan menossa johonkin suuntaan... :D 

Tuli vähän käytyä lenkkeilemässä tossa tänään aamupäivästä ja sitten käytiin shoppailemassa (ainakin viidessä kaupassa). ja syömässä yhen tutun luona, eli toimintarikas päivä tääkin on ollut :) Mä en nyt tiedä mitä sitten huomenna oikein tekis, ollaan suunniteltu niin paljon kaikkea tässä että en tiedä mistä alottais.. Mutta, varmaan huomenna vois pitää sellasen leffapäivän ihan kotosalla vaan kun mysteerilläkin on vielä yks vapaapäivä :P 

Nyt mua on haukotuttanut jo jostain kaheksasta asti ja aattelin, että JOS tänään vihdoin menis aikasin nukkumaan mutta tässä mä vieläkin kirjottelen koneella teille ja tuo mysteeri pelaa kaverinsa kanssa jotain tylsää peliä :D Mutta mä meen tekemään nyt toisen iltapalan tälle illalla ja suunnittelemaan huomista makkarasoppaa :D 
Mä yritän taas kirjotella tässä joku päivä taas jotain teille, mulla oli tossa aikasemmin niin kauheen paljon kaikkia mahdollisia ideoita mitä mä kirjottaisin, mut nyt kun en päässyt kirjottamaan niitä niin ne on haihtunu mun päästäni :D 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)