Stalkkaukset!

perjantai 24. tammikuuta 2014

kuuuluuuu

Tänään tuli käytyä ensimmäistä kertaa vaa'alla tän vuoden puolella. Vähän ahdisti ja jännitti oikeesti että oon turvonnut niin paljon, ettei mitään järkee.. :D Vaikka mun vaatteet on oikeesti niin isoja, että täytyis pikku hiljaa ostella jo uusia, mutta huoh.. Nään itseni niin läskinä ettei mitään järkeä oikeesti.. Mua ei todellakaan saa kauppaan sovittelemaan satoja vaatteita päivässä... eieieieiei!! Mutta ei se mitääään... kyllä tää tästä, katotaan vuoden päästä niin ehkä mä nään itseni erilailla tai oon vähän laihtunut tästä :D Alottelen tässä taas tota diettiä jossain vaiheessa kuhan saan ryhdistäydyttyä.. Ens kuun puolessa välissä viimeistään yrittäisin saada tän syömisen kuntoon, tai siis syömättömyyden -.- Kirjottelen sitten taas vaikka noita syömisiä tänne kun en oo hetkeen kirjottanut. Mutta ei mulla muuta.

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)