Stalkkaukset!

tiistai 7. tammikuuta 2014

Lueskelin tässä sellasta lehteä kuin tosi elämää,(ja tohon lehteen jää ihan koukkuun jos vähänkään tykkää tommosista tositarinoista.) lukijat on kertonut kaikenlaisia tarinoita tonne maan ja taivaan väliltä. Eräs nainen oli sitten kertonut, että oli mennyt naimisiin alkoholisti miehen kanssa ja sitten kerto siitä niiden arkielämästä kahden pienen lapsen kanssa. Nainen ei itse käyttänyt alkoholia ollenkaan, mutta luuli että miesten elämään vaan kuuluu se viinan vetäminen, koska kyseisen naisen isäkin oli alkoholisti ja tämän äiti joutunut katsomaan sitä pitkään. Mä en ymmärrä, miten kukaan voi olla oikeesti noin tyhmä että antaa toisen pilata myös oman elämänsä samalla kuin pilaa omansa juomalla viinaa tolleen? Miks ihmeessä joku haluaa kuvitella kenestäkään alkoholistista, että se muuttuu kyllä jos miehellä ei ole pienintäkään ajatusta mennä aa-kerhoon tai muunlaiseen katkasuhoitoon. Mäkin olen saanut katsoa koko pienen ikäni sitä miten joku pilaa elämänsä millon alkoholilla ja milloin huumeilla. Kyllä mäkin sitä ajattelin, että ihminen kyllä pystyy muuttumaan jos sitä haluaa. (Eräskin lähisukulainen oli melkein kaks vuotta ilman tippaakaan viinaa kunnes taas retkahti pienen vastoinkäymisen tullessa ihan tosta noin vain ja sen jälkeen kyseisellä henkilöllä ei ole kuulemma käynyt edes mielessä muuttaa itseään mihinkään suuntaan. Viina vie..) Mutta pystyykö ihminen joka ei halua!! niin muuttumaan? Ei. Vai pystyykö aikuisen ihmisen tossa tilassa pakottamaan hoitoon jos ei oo sattunut mitään akuuttia, muuta kuin sitä viinan juomista? Se muuttuminen lähtee itsestä, samahan se on laihduttamisen kanssa.Sanotaanhan sitäkin, että anorektikot ei vaan halua parantua. Mutta mä tiedän muutaman joka ihan tosissaan haluaa parantua mutta ei enään pysty.(onko noilla siis liian vähän tahtoa siihen parantumiseen vain?) Jos sä et halua tehdä itselles yhtään mitään, niin ei se muutos tapahdu itsestään. Mä en todellakaan kattois kenenkään ryyppäämistä päivästä toiseen kuten tämän kertomuksen nainen kesti MONTA VUOTTA ja sai vielä kaksi lastakin kyseisen miehen kanssa. Ja sitten söi itsensä läskiks sen surun takia kun ei saanut mieheltä, seksiä, hellyyttä tai mitään muutakaan mitä normaaleissa suhteissa saadaan. Onko toi teiän mielestä ihan normaali suhde? Tai onko se miehen vika, että nainen on syönyt itselleen ne 25 lisäkiloa? 

Samaisesta lehdestä löytyy monta muutakin tarinaa, mm baari ihastus koetuukin psykopaatiksi. Se ainakin opettaa mua ettei kannata ihan kenen tahansa randomin mukaan lähtee yhtään mihinkään, vaikka vaikuttaiskin todella mukavalta ihmiseltä toi oli jotenkin ihan sairas tarina kun tietää, että se on viel kaikenlisäks totta !!

XOXO: Nansku

12 kommenttia:

  1. Kyllähän sitä ihminen pystyy muuttumaan,jos sitä oikeesti haluaa se on vaan nimenomaan sitä omasta halusta muuttua.Omalla kohdallani ainaskin toi viinan vetäminen on jäänyt nykyään ihan melkein pois siis sellainen humalahakuinen juominen,enemmän se on sellasta sosiaalista juomista ja ikää tulee lisää niin ei vaan oikein saa siitä mitään irti enään siitä ja siihen saattaa olla yksi syy lisääkin vielä,mutta eipä siitä sen enempää.
    On se kyllä ikävää,jos ihminen on vaan niin itsekäs ja pilaa toistenkin ihmisten elämän viinalla :(ei sitä kukaan jaksa kattoa,en mä muista enään mitä mun piti kirjoittaa....mun motto ota jalat alle,jos vähänkin tuntuu epävarmalta tai omituiselta ei sen pitäisi!Baareissa nyt se on vaan sellasta hakuammuntaa,ainaskin mun mielestä,vois vielä kirjoittaa paljon,mutta lopetan nyt tähän :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Jep näinhän se menee ja ohan sitä tullut itsekkin koettua vaikka minkälaista, niin mukavasta ihmisestä saattaa muuttua sormia napsauttamalla hirviö jos taustalla on vaikkapa huumeita, viinaa tai mielenterveysongelmia. Tosin just noi narsistit ja muut tommoset on todella hyviä näyttelijöitä, ne saattaa vuosiakin olla ihan normaaleita, mukavia ja ihania ihmisiä. Ja toi on niin pelottavaa, etten osaa sitä edes sanoin kuvailla. Mun on nykyään niin kauheen vaikee tutustua ihmisiin yhtään mitenkään kun pelkään, että niistä paljastuu jossain vaiheessa ihan hulluja tai jotain muuta sellasta. Ei pitäs elää tossa pelossa vaan antaa sen hetken viedä MUTTA.... se on kauheen vaikeeta paskojen kokemuksien jälkeen.

      Miks muuten ihmiset juo kuin siihen humalanhakuisuuteen? Voin itse ainakin ottaa sen vichyn tai limpparin jos en halua humalaan :D

      Poista
  2. No kyllä aikuiset ihmiset juo yleensä terasilla sen muutaman oluen kauniina kesä päivänä eikä tarkoitus ole tulla humalaan ja briteissä sehän on tapa käydä oluella töiden jälkeen mä tykkään sellasesta kulttuurista.Taidat itse olla entinen alkoholisti,jos et pysty juoda vaan muutamaa tai heti lähtee lapasesta? :D "Tosin just noi narsistit ja muut tommoset on todella hyviä näyttelijöitä" hmm mitkä tommoset? :D mitä,jos on 10 vuotta normaali ja sitten vasta muuttuu,onko joku aika raja? Tai mitä,jos ihmiset vaan kasvaa erilleen toisistansa?No tämä nyt oli vaan tällästä mussutusta miulta :) Onhan sitä sillöin tällöin,jos varsinkin jotain spesiaalia on niin olla kunnon känässä :P

    VastaaPoista
  3. Joo, en ole alkoholisti tai edes entinen alkoholisti. Ei mulla oo ollut koskaan minkäänlaista ongelmaa sen käytön kanssa ja en sanonut että en pystyis ottamaan sitä paria ilman, että lähtee lapasesta vai sanoinko? Mulla ei oo vaan minkäänlaista mielenkiintoa siihen,että joisin sen muutaman. Oon saanut alkoholiongelmia katsoa koko ikäni vähän liiankin läheltä niin tiedän mitä se on kun se juominen lähtee lapasesta ja voin sanoa ettei mulla oo koskaan ollut sellasta itselläni : D

    Lähinnä ne muut tommoset on just niitä narsisteja ja muita mielenterveysongelmallisia ja tosiaan voi olla vaikkapa sen kymmenen vuotta normaali ja muuttua sen jälkeen.. Mulla on itselläni yhdestä suhteesta kokemusta siitä miten ihminen muuttuu ajan kanssa, ja sillä oli diagnosoitu jo vuosia sitten ne sairaudet ilman että mä huomasin yhtään mitään tai kukaan muukaan kyseisen ihmisen lähiperheestä. JA onko toi ihmisten erilleen kasvaminen sitten sitä, että hakataan, valehdellaan, heitellään tavaroita ja käyttäydytään kuin mikäkin idiootti toista kohtaan? Antaako se erilleen kasvaminen oikeuden kaikkeen mahdolliseen? Musta tuntuu, että se erilleen kasvaminen on pikkasen eri asia kuin se, että jollain viiraa siellä pääkopassa.

    VastaaPoista
  4. No ei tietenkään ole ja vässykät lyö naisia,jos olet sellainen.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Nyt meni vähän ohitse toi kommentti, millanen mä olen? :D

      Poista
  5. suomennos siis naisia ei saa lyödä ja sellaset miehet jotka lyö on niitä vässyköitä.Niin ja siis en minä tiedä oletko mies vain nainen,mistä mä sen tiedän,mutta oletan että olet nainen :D

    VastaaPoista
  6. Vastaukset
    1. voin olla vaikka, nainen, mies shemale, tv, cd, dvd jaaaa kasetti tai ihan mikä vaan.

      Poista
  7. Tämä herra ei vaan usko enään mitään mitä netissä kasvottomat anonyymit kirjoittelee mun uskoa vaan ihmisiin on horjutettu niin pahasti että ei voi mitään :(

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)