Stalkkaukset!

keskiviikko 8. tammikuuta 2014

Juttelin tossa yhen kaverin kanssa ihmeellisestä asiasta niin sain siitä sellasen pienen idean tehä postauksen. Voiko teiän mielestä mies ja nainen olla kavereita keskenään, ilman että ne on harrastaneet jotain muutakin (seksiä)? Mun mielestä toi on ihan mahdollista, mulla on itselläni nää kaverit on suurimmaks osaks miehiä. Musta on ihan paskaa, etten mä vois olla miesten kanssa tekemisissä muutenku silleen että oon pannut jokaisen kanssa ja oon ihastunut niistä jokaiseen. Emmä tajua :D Toki mäkin olisin mustasukkanen jos mun miehellä olis kymmeniä hyvä kroppasia naisia kavereina, mutta jos on tuntenut mut vähänkin pidempään niin tietää kyllä etten mä tuu pahemmin naisten kanssa toimeen, eli jos mä en oo miesten kaveri niin sit mulla ei oo ensimmäistäkään kaveria. Tosin suurimmaks osaks mun suhteet on kaatunut just siihen, että oon kertonut siitä ja siitä kaverista ja mies on vetänyt herneet nokkaan kun on tajunnut että ne kaikki on miehiä. Aiettä oon hyvä selittämään, mutta kait te saitte jotenkin selkoa tosta kirjotuksesta? 

Mulla on yks sellanen kaveri (miespuolinen siis) joka on laittanut nyt 2 kertaa välit poikki sen takia kun mä olen alkanut seurustelemaan, yritin aikasemmin kysyä siltä syytä tohon juttuun mutta henkilö ei vastannut puhelimeen taikka viesteihin yhtään mitään, nyt eilen sitten sain vastauksen siltä ,että ei halua olla tekemisissä sen takia ettei mun mies tule mustasukkaiseksi siitä?! mitä ihmettä oikeesti, laittaako joku ton takia välit poikki ihan tosissaan? En mäkään ole laittanut kavereiden kanssa välejä poikki sen takia, että ne on alkanut seurustelemaan jonkun kanssa. Haloo herätys aikuiset ihmiset oikeesti! En muista mitä tuo ihminen sano sillon ensimmäisellä kerralla syyks tohon juttuun, mut varmaan jotain yhtä tyhmää kuin toikin. 

Yritin tehä teille päivän syömiset kuvina postauksen, mutta se nyt meni vähän perseelteen kun toi kamera temppuili koko ajan, niin ne sitten jaksanut taistella sen kanssa joten teen sen sit joskus toisten, tosin siihen ei olis montakaan kirsikkatomaattia ja mandariiniä tullut siihen postaukseen, joten ei varmaan olis ollut ees kauheen järkevää tehdä sitä. Mulla olis kauheesti kaikkee kirjoteltavaa, mut missään ei oo mitään järkeä niin täytyy vähän hillitä tätä kirjottamista silleen. Palailen taas joskus :p

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)