Stalkkaukset!

lauantai 11. tammikuuta 2014

Heippa. Mulla on täällä taas uneton yö, vaikka heräsin aikasin tänään ja oon touhunnut kaikkea mahdollista niin nyt oon jo kolmeen kertaan noussut sängystä kun ei oo uni tullut :D Katottiin tuossa ton mysteerin kanssa yks todella hyvä leffa, tykkäsin ihan kauheen paljon siitä. En meinannut kertaakaan nukahtaa kesken edes, toisin kuin eilen tuo halus kattoa jotain ihmeen räiskintä leffaa niin olin nukahtanut jo alkumetreillä :D Lopputeksteillä havahduin, että ai... Loppuks se jo! No mut tommosta tapahtuu aika useinkin puolin ja toisin jos on jomman kumman mielestä huono leffa ;) (ihan sika jännä ja piti keskittyä koko ajan tai meni joku kohta ohi ja sit ei pysyny enään kärryillä ollenkaan...) Koskaan ei oo kyllä tapahtunut vielä silleen, että molemmat ois nukahtanut. Kerran mun siskon kanssa alettiin kattomaan jotain sarjaa ihan kauheen väsyneinä keskellä päivää ja oltiin sit molemmat nukahdettu jo heti alussa -.- Ja niillä oli vielä sellaset pimennys verhot, että oltiin ihan koomassa kun herättiin et onks nyt yö vai häh :p

Mitä te ootte tekemässä nyt viikonloppuna, onko kellään mitää erikoisia suunnitelmia? Me ollaan ihan vaan kotona, meni tossa uudenvuoden ja joulun aika silleen, että piti olla koko ajan menossa johonkin niin ajateltiin että jos nyt ihan vaan oltais kotosalla.. Tehään pizzaa tai tortilloita huomenna ja katotaan koko päivä kaikkia hyviä (ei tylsiä tietenkään) leffoja ja silleen.. Hengaillaan vaan kaikessa rauhassa ilman minkäänlaista häslinkiä ja kiirettä :D Mua joskus ahdistaa ihan sikana kun pitäs monena päivänä putkeen olla koko ajan menossa jonnekkin eikä oo yhtään sellasta normaalia oleskelupäivää, et voi hengaa vaan himassa ja siivota vaikka koko huushollin tms. 

Erehdyin ihanihanihan vahingossa tänään kattelemaan thinspokuvia, voi vitsi.. Solisluut,kylkiluut,lantioluut <3 AAAAAWWWW !!





XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)