Stalkkaukset!

perjantai 17. tammikuuta 2014

Mä en oo yksin kertaisesti jaksanut kirjottaa teille nyt yhtään mitään, eikä mun tänäänkään pitänyt kirjottaa mitään mutta kirjoitan nyt silti. Mä en jaksa noita anonyymien kommentteja, niin mietin että jos laittais sen tarkistuksen noihin päälle tai sitten että vain rekisteröityneet pystyy kommentoimaan, en tiedä. Oon vähän herkillä ja vedän herneet nenään kaikista pienistä ja mitättömistäkin asioista joilla ei ole mulle mitään merkitystä normaalisti. Masennus puskee taas kovaa vauhtia nimittäin päälle, vaikka mä yritän kovastikkin ettei sitä tulis :D Mutta silti mä en jaksa mitään,  mua väsyttää koko ajan ja yritän esittää väkisin kauheen reipasta.




Onks tässä taas yhtään mitään järkee koko elämässä yleensäkkään?? Mä oon onnellinen tiedän ja tunnenkin sen, mutta silti miks mulla pitää olla masennusta aina tähän aikaan vuodesta? Miksiiii.. Alotin taas sen oksentelunkin, ihan vaan sen takia et mun teki mieli ahmii kaikkee paskaa sisuksiini kaksin käsin ja sit tunkee sormet kurkkuun.. Fiksua, tiedän.. Olen saanut tostakin kuulla _TAAS_ muutamana päivänä niin paljon.. Valitan, ettei herra mysteerillä ole aikaa mulle, vaikka se viettää mun kanssa aikaa 24/7, mutta toi on kait yks niistä masennuksen oireista. Toisaalta haluan olla yksin ja vajota omaan paskuuteen, toisaalta haluaisin että joku olis mun kanssa ihan koko ajan. Yritän parantaa tapojani, yritän olla niin paljon parempi mitä oikeesti olen, mutta riittääkö se? 

Nyt ainakin viikonloppuna saan viettää aikaa mulle tärkeiden ihmisten seurassa, ilman mitään masennuksen oireita ainakin toivon niin että se kaikkoaa edes hetkeks mun mielestä ja elämästä muutenkin. 

Pitäkää hauska viikonloppu ja olkaa kiltisti <3

XOXO: Nansku

3 kommenttia:

  1. Eiköhän se olisi aika jo lopettaa tämä koko blogi?Vinkki kirjoita kynällä paperille sun päiväkirjasi,ettei nämä kaiken maailman sekopäät luen näitä sun juttujasi.

    VastaaPoista
  2. En oo ajatellut lopettaa tätä blogia todellakaan, mulle on se ja sama jos sä oot tota mieltä että pitäs kirjottaa kynällä paperille. Sun tai kenenkään muunkaan ei ole mikään pakko lukea tätä jos siltä tuntuu :D

    VastaaPoista
  3. LOL! Ihan sairasta!!!!!

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)