Stalkkaukset!

maanantai 27. tammikuuta 2014

Heipähei lukijat ja muut :) Miten teillä on mennyt? Täällä on menny ihan kivasti, en oo kirjotellut oikeestaan sen takia kun mulla ei oo ollut mitään kirjotettavaa tänne jostain syystä.. Sen takia kun mulla on mennyt nyt ihan kivasti? :D Ja ei tarvii heti laitella niit ''sun pilvilinnas kohta taas romahtaa'' kommentteja, koska en oo nyt ottanut mitään kauheita suunnitelmia ja stressiä mistään, oon mennyt ihan vaan päivä kerrallaan.. Jos mua alkaa masentamaan niin sit alkaa, jos mun tekee mieli oksennella, niin sit oksennellaan tai yritetään päästä yli niistä tunteista. Mietin tänään, että miks mä oon alkanut vasta nyt tajuumaan että mun täytyy ottaa itseäni niskasta kiinni vaikka missä asiassa? Miljoonia kertoja oon sanonut asioihin, joojoojoojoo kyllä mä laitan ne kuntoon, kyllä mä teen niin ja niin.. Hetken on ollut hyvä, mutta sitten taas kaikki ollut päin helvettiä. Tää vuos pelottaa mua, koska tänä vuonna tulee tapahtumaan asioita joista mun ja monen muunkin elämä muuttuu todella mullistavastikkin.En halua niistä asioista puhua tänne ainakaan tässä vaiheessa sen enempää... Muutama läheinen ton mysteerin ja herra X:än lisäksi tietääkin ja tiedän, ettei ne puhu mun asioita eteenpäin :D 

Syömiset on mennyt suhteellisen paskasti taas viime viikon, melkeen kokonaan.. Tänään esimerkiks aamulla söin sämpylästä puolet ja siin oli juustoo välissä, sitten join pari lasii vettä.. Siinäpä mun päivän syömiset ! Eilen söin palan pannaria koko päivänä, hyvä selitys taas ''unohdin syödä''... Voiko ihmisellä todellisuudessa olla koko ajan joka päivä niin kiire, ettei muista syödä? Voisin vastata tohon kysymykseen: Näköjään.. Ei mulla ole siihen sen enempää mitään sanottavaa.. Emmä oo jaksanut mysteerille selitellä mitään, kerron kaikki niinku asiat on.. Ollaan väännetty ton ihmisen kanssa niin paljon, etten mä vaan yksin kertaisesti jaksa enään.. Jos oon oksentanut, en oo alkanut keksimään tekösyitä vaan oon kertonut siitä.. Vaikka mysteerin kommentit on saanut mut joka kerta itkemään, niin oon silti kertonut.. vaikka me ollaan tapeltu niistä niin paljon ja se on huutanut mulle, että miksen mä opi ikinä yhtään mitään... Mutta silti, en ole valehdellut.. Kerroin jopa sille eilen että, kaipaan välillä yhtä ihmistä varsinkin perjantain jälkeen mulla on ollut sellanen haikee fiilis, etten mä kuule siitä enään koskaa yhtään mitään. Ehkä se on hyvä, en tiedä.. En haluaiskaan kuulla siitä mutta huoh, miten mä sen nyt selittäisin? Ihminen on jotenkin, niin perseestä kun se alkaa ajattelemaan asioita aina niin kauheen monimutkasesti... Mut takasin tohon juttuun, niin kerroin mysteerille siitä ja olin varma ettei se tajua mua tai jotain muuta mutta puhuttiin siit asiasta ja kerroin miltä musta tuntuu ja se kiltisti kuunteli siinä vieressä ja kerto omia mielipiteitään asiaan.. Ja hänen mielestään on hyvä, etten kuule kyseisestä ihmisestä enään, nyt vihdoin kun oon saanut sen jäljiltä kaikki kohdilleen taas niin turha lähteä miettimään enään mitään tommosia. Toi ihminen ei vaan haihdu mun mielestäni tai haihtuis jos joku ei olis koko ajan muistuttamassa siitä. 

Mutta, hauskaa illan jatkoa.. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)