Stalkkaukset!

lauantai 28. joulukuuta 2013

Tää päivä alko kiroilulla suoraan sanottuna, poltin käteni tulikuumassa kahvinkeittimessä :D Naurattaa vähän, että miten mä aina onnistun mogaamaan niin pienissä jutuissa ja nytkin tuo mysteeri naureskeli tossa, ettei oo oikeesti todellista. Itse välttämättä halusin keittää ton kahvin ja sit huusin :D Eilen illalla toi oikeestaan alko ''sekoilu'' kun hehkutin puoltuntia aikasemmin, et hinkkasin mikron ja jääkaapin tiistaina kunnolla samalla kun siivosin, yks laittaa nakkikastiketta ja muussia mikroon ,unohtaa ne sinne jokskuks 5minuutiks VÄHINTÄÄN (en nyt muista, että kauan se safka oli siellä mut kuitenkin), sit meen kattoo niin se paska on räjähtäny sinne pitkin mikroa.. *SYVÄHUOKAUS* No, minä siivoon ne :D... Menee hetki ja otan maidon jääkaapista, purkki lipee mun kädestä ja koko helvetin purkki PITKIN JÄÄKAAPPIA, OLIS EDES TIPPUNUT SIIHEN LATTIALLE, MUT EI KUN SINNE SAATANAN JÄÄKAAPPIIN SUORAAN.. Noooh, kaikki safkat vittuun sieltä ja siivotaan taas.. illalla joskus 11 -> toi mysteeri menee hakeen appelsiinimehua jääkaapista ja se paska on valunut sinne kaappiin.. EI TAAS!!(ja se on pakko siivota samantein, koska appelsiinimehu kun jämähtää niin sitä saa hinkata ja liotella puol elämäänsä että se irtoo kunnolla sieltä) Olis tehny mieli piiloutuu sängyn alle oikeesti siinä vaiheessa, miten voi ees käydä noin :d?!!? nonni.. Mutta, ei tosta aiheesta nyt sitten tän enempää vaan siirrytään tohon aiheeseen mistä mun pitikin kirjottaa teille,mutta aattelin ensin kertoa mun loistavan hyvästä tuuristani... 

Ihmisethän on kova tekemään turhia lupauksia ja useimmiten munkin uudenvuoden lupaukset on suurimmaksi osaksi ollut sellasia, ei ehkä kaikki mutta suurin osa :D Oon mä ehkä jonkun aikaa saattanut pitää ne ja sitten ne on alkanut lipsumaan ja loppujen lopuks unohdettu kokonaan, mutta noihan on vaan lupauksia itselleen eikö?  Ellei niihin lupauksiin ole sitten liittynyt jotkut toisetkin ihmiset. Ja ainahan ne voi kuun alussa alottaa uudelleen ja jos ei kuun alussa, niin maanantai on hyvä päivä palata ruotuun. Mä en tiedä mut en oo koskaan voinut silleen keskellä viikkoa esim alottaa mitään diettiä tai muuta koska se menee jotenkin ''sekasin'' jos tekee silleen, sama noiden lupausten kanssa. Lupasin teille listata muutaman niitä ja yritin nyt jonkun viikon niitä kuumeisesti pohtia, mutta en kauheen montaa järkevää saanut. tosin sain myös muutaman näiden lisäksi mutta en niitä täällä julkase :D  Tässä nyt vähän jokatapauksessa listaa mun muutamasta uudenvuodenlupauksesta: 

~ Lupaan unohtaa kaikki menneet paskat asiat ja alottaa uudelta ja puhtaalta pöydältä. ( Vaikka oon luvannut tän varmaan viimesenä kolmena vuonna aina on tullut joku juttu, etten oo pystynyt unohtamaan ihan vaan kaikkia noita menneitä asioita. Mutta, nyt mä sanoin myös mysteerille että lupaan oikeesti ja yritän myös enemmän kuin koskaan. Ja lähinnä ne menneisyydessä olevat ihmiset on sellasia jotka kummittelee mun mielessäni lähes koko ajan ja ne estää mua alkamasta yhtään mihinkään suhteisiin ihmisten kanssa. 

~ Lopetan taas noi herkut. Pystyin olemaan jo 3kuukautta ilman palaakaan suklaata, tai mitään muita karkkeja niin nytkin pystyn samaan ellen parempaankin. Ja tähän kuuluu kaikki roskaruuat ja muut tommoset, mistä tulee liikaa kaloreita.. Voisin oikeestaan ottaa sen kaloreiden laskemisen taas käyttöön kun se on niin helppoa ja aika vaivatontakin ja vaikka sitä ruokaa ei tekiskään mieli syödä niin noi nutrilett tuotteet on helppoja ja ihan hyviäkin, ainakin ne juomat ja jotkut keitot on ihan syötävän makusia, ne patukat on ihan kauheen makeita mut ei tee ainakaan suklaata mieli yhen sellasen jälkeen puoleen vuoteen :D Mua kiinnostais se mehudiettikin, onks kellään kokemusta siitä? Mistä niit tuotteita sais haettua, ja onks ne minkä hintasia? 

~ Lupaan ottaa itseäni kunnolla niskasta kiinni ja alotan ton ruokarytmin kuntoon laittamisen oikein huolella samantein kun toi uusvuos on vaan mennyt ohitse! Niinkuin tossa edellisessäkin kirjotin, että vaikka sitä ruokaa ei tekis mieli sillon kun on se ruoka-aika niin syö silti edes jotain. 

~ Otan apua vastaan asiassa kuin asiassa jos sitä mulle tarjotaan ja jos ei tarjota, niin pyydän itse sitä tai ainakin kerron ongelmista jne.. Nyt oon nimittäin sulkenut kaiken avun ja muun kauas pois mun elämästäni, laittanut puhelimen kiinni ja sulkeutunut pariks päiväks kämppääni miettimään asioita ja mikä oikeesti saa sen masennuksen liikkeelle on just toi, oon huomannut nyt itse sen et ne päivät kun käyn jossain muualla tai joku käy mun luona on ihan LOISTAVIA suorastaan, ei oo mitään ongelmaa ja kaikki on loistavasti, saan jopa yölläkin nukuttua sillon :D 

Lupasitteko te jotain? Jos niin mitä ja minkä takia? 

En tiedä kirjottelenko enään tänä vuonna teille mitään järkevää postausta, mutta jos en niin yritän ainakin uudetvuodet toivotella :)

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. Etkö olekaan enää raskaana?Jos olet niin kuinka raskaus sujuu?:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Emmä oo kirjottanut asiasta tänne blogiin enään kun tuli sanomista siitäkin niin jätin sen väliin, mutta jos kiinnostaa aihe niin mulle voi laitella sähköpostia niin voin yksityisesti vastailla sun kysymyksiin :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)