Stalkkaukset!

tiistai 3. joulukuuta 2013

Sekavat sähköpostit

Mulle on tullut aikamoista palautetta sähköpostiin siitä, etten halua paljastaa mun henkilöllisyyttäni, kertoa yksityisasioitani taikka laittaa kuvaani tänne ja muuta sellasta. Miks ihmeessä? Miks mun pitäis kertoa edes kuka mä olen tai mitään muutakaan? Miljoona muutakin mun lisäkseni kirjottelee anonyyminä blogia eikä heille tuu tommosta kommenttia, vai tuleeko? Mä lähinnä kuitenkin kirjottelen itselleni tätä, toki se on plussaa että joku muukin lukee ja kommentoi mutta emmä tykkää tommosesta paskasta suoraan sanottuna! Eihän toi nyt oo mitenkään niin kauheen vakava asia, mutta joka tapauksessa halusin sen ottaa nyt puheeksi kun kerran alotinkin tän. Samaten nämä kysymykset seurusteletko sen ja sen kanssa enään, vai olitko niin kusipää että hän jätti sut? öööh.... Kukaan ei ees tunne mua varmaan noista ketä lähettelee näitä viestejä, yksinkertaisesti oon jättänyt vastaamatta (paitsi yhteen kommenttiin joka tuli tänne blogiin) niihin ja poistanut ne suoraan, että turha ihmetellä jos ei saa vastauksia :D 

Oon taas viillellyt viime aikoina, tosin en niin pahasti kuin aikasemmin mutta kuitenkin. Johonkin sitä kauheeta ahdistusta ja tuskan tunnetta on purettava ja kun ei oo muutakaan niin toi on sellanen pakokeino.. Oon lopettanut sen jo satoja kertoja ja aina alottanut uudelleen, miksei vaan voi oikeesti pitää sitä lupausta kun on luvannut -.- No nyt mä aattelin tehä aikamoisia uudenvuoden lupauksia taas kuten viime  vuonnakin, mutta jos vaikka pitäis ne tällä kertaa? :D Mitä syömisiin tulee niin herkkuja ei oo edelleenkään mennyt ollenkaan ja oon siitä niin ylpee oikeestikkin, ei oo pahemmin edes ollut mielitekojakaan nytten. Lämmintä ruokaa en ees muista koska olisin viimeks syönyt, mutta jotain pientä esim kirsikkatomaatteja on menny jonkun verran (paitsi tänään en oo saanut syötyä yhtään mitään).

Joo tää nyt oli tämmönen pikapostaus taas, mä alan lueskelemaan teiän blogeja kun en oo pitkään aikaan taas kerennyt perehtyä niihin sen paremmin.. Mutta kirjottelen taas jossain vaiheessa.

XOXO: Nansku

3 kommenttia:

  1. no ei varmaan kannatakkaan paljastaa itteensä kun oot kummiskin kirjoitellut tänne vähän kaiken näköistä,tosin joskus mua haukuit anoksi niin olenkin,mutta niin säkin mulle,mä en ole mitään sähköpostia sulle lähetellyt :T jonskun maha,no mutta hyvä et oot hengissä vielä ja mä voin kommentoida :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mulle on oikeestaan aivan sama kuka niitä posteja lähettelee, ei mua kiinnostaiskaan edes tietää kuka niiden takana on :D enkä mä ole sanonut että sinä olet niitä lähettänyt, en todellakaan . Emmä vois sanoa tolleen koska en tiedä kuka ne on lähettänyt edes? Ja tosiaan olen kirjotellut tänne kaikenlaista.. Eikä mulla ole edes ajatustakaan ollut siitä että laittaisin kuvaani tai jotain muuta tänne mistä mut pystyis tunnistamaan -.-

      Eikä se ole mun mielestä haukkumista jos sanoo jotain anonyymiksi :D

      Poista
  2. NO joo taisit sanoa mua silloin anonyymi paskaksi,jotain tollasta.Yhden sähköpostin lähetin silloin sulle kun kyselit jotain aiheita mistä voisi kirjoittaa,mutta en mä oikein sit keksinyt mitään järkevää,mut siitäkin jo aikaa on kulunut tais olla syksyllä ja nyt on jo joulukuu :( mut mie en jaksa enään vittuilla siulle tai niinku vääntää joka saakelin asiasta,en mie nyt oikeesti loukkaantunut sun sanoista....t: jonskun maha :)

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)