Stalkkaukset!

tiistai 21. huhtikuuta 2015

21.4.2015

Kesä tulee niin nopeesti, että ihan mahtavaa. Mun olo on ollut muutamana päivänä ihan loistava, siis jotenkin tää ilma saa mut niin mahtavalle tuulelle että hymyilen vaan vaikka yksinäni jos ei muuta. Töitä mulla on 5pv viikossa joten on kädet vähän täys hommaa, kotihommien kanssa iltasin ja päivisin töissä mutta ei se mua haittaa koska haluanin, että mun päivät on täynnä toimintaa ihan koko ajan etten kerkee ajattelemaan mitään typeriä juttuja ollenkaan. Ootan kesää tosi paljon, mulla on jonkun verran alustavia suunnitelmiakin mun loman suhteen (etelän lämpöön ehkäpä), mutta ei silleen mitään ihmeellistä olla vielä lukkoon lyöty niistä mitään. Mun urheiluhulluus on tullut myös takasin tän kesäsen ilman asioista, nautin tosi paljon siitä kun juoksen itseni henkihieveriin tulla ihanassa auringon paahteessa.. Ja salilla tulee käytyä 3kertaa viikossa + uimassa aina salilla käynnin jälkeen, siitä tulee niin mahtava fiilis ettei voi sanoin kuvailla edes.. Ne jotka käy salilla ja uimassa niin tietää sen fiiliksen, kyllähän se joskus on vähän vaikeeta duunin jälkeen lähteä sinne tai ennen töitä, mutta kun tietää että siitä tulee maailman mahtavin olo niin pakkohan sinne on lähteä :D

Mies rintamalla on ihan ok, en halua ketään miestä nyt sotkemaan mun kuvioita tähän, tekee ihan hyvää olla ilman mitään miestä hetken aikaa, että saa vähän hengähtää. Ja voi tätä vapauden tunnetta :D Saa olla ja mennä niinkuin itse tahtoo, ei tarvitse kesken illanvieton esim alkaa tappelemaan kenenkään kanssa kotiin menosta, saa olla niin paljon kuin itseään huvittaa ja tehä mitä tahtoo <3 parasta koskaan 💏  Mysteerin kanssa kun toi suhde meni vähän siihen, että sain olla ilmottelemassa meinoistani koko ajan ja tekemisistäni, mua alko ahdistamaan se ihan suunnattomasti , mutta toisaalta en osannut olla ilman sitä ihmistäkään, vähän yli puolvuotta siihen on mennyt että on saanut nukuttua yksin, tehtyä asioita ja nautittua elämästä. Nyt tuntuu kyllä ihan hyvältä tää elämä pitkästä aikaa, toki tulee varmaan tässä vielä noita vastoinkäymisiäkin mutta minkäs sille mahtaa, mysteerin kanssa ollaan aika hiljaisissa väleissä.. Mysteeri kuvittelee että annan vielä anteeksi ja ottaisin sen takasin, mutta en usko että niin tulee tapahtumaan, en vaan pysty enään siihen vaikka haluaisin sitä maailman eniten. Kyllähän me huomattiin se, ettei todellakaan se juttu toiminut vaikka yritettiin varmaan 20kertaa. Joskus kauan sitten menneisyydessä ja nyt uudelleen.. uudelleen ja uudelleen... :D 

Ajattelin nyt vaan kirjottaa nopeesti jotain diipadaapaa kun ei tässä muutakaan tekemistä ollut ja tää postaaminen on jäänyt tosiaan aika vähäiselle, täytyy nyt ennen kesää ottaa itseään vähän niskasta kiinni taas :3

XOXO: Nansku

1 kommentti:

  1. Apua taas mä mogasin ton tekstin tollaseks, enkä saa sitä mitenkään normaaliks joten koittakaa kestää :D:D:D

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)