Stalkkaukset!

sunnuntai 26. huhtikuuta 2015

Kolmas :D

(Anteeks kirosanat heti alkuun..)
Nyt vähän vituttaa suomeks sanottuna, olin kirjottanut teille tooodella pitkän kirjotuksen tähän ja just tallentamassa niin kone tilttas ja yllätysyllätys ei ollut tallentanut sitä helvetin kirjotusta ollenkaan -.- Kuin voi olla näin hyvä tuuri taas kerran jollain ihmisellä? :D Eipä siiä kirjotuksessa nyt niin kauheesti mitään järkeä ollut, mutta kirjotan nyt kuitenkin uudelleen sen mitä mä muistan siitä. 

Eli mulla on sellanen tutun tuttu jonka kanssa ollaan joskus yhessä käyty shoppailemassa, syömässä/illanistujaisissa ja muissa tollasissa hömpänpömppä jutuissa aina välillä. Niin se muija on sellanen että kuvittelee kaikkien olevan kateellinen hänelle/matkivan häntä. Mun mielestä toi on mennyt jopa ihan mielisairaaksi touhuksi koska välillä kaupassakin ollessaan niin se saattaa vastaantulevasta TUNTEMATTOMASTA ihmisestä joka vilkaisee häntä niin sanoa: Toikin on ihan selvästi kateellinen mulle.. Ja millon se asia on mikäkin mistä ollaan kateellisia, jopa luomiväristä pystyy olemaan kateellinen :D Musta toi on niiin älytöntä ja aika narsismimaista suoraansanottuna. Kuvitteleeko joku olevan niin täydellinen ihminen omasta mielestään että kaikki ovat kateellisia sille? Olen yrittänyt muutaman kerran puhua ton ihmisen kanssa kyseisestä asiasta ja silleen hienovaraisesti ''ohimennen'' tokassut välillä jotain, että ei kaikki oo sulle kateellisia tai jotain tohon suuntaan :D Mutta oon saanut vaan tylyn katseen/paikalta pois kävelyn tai jotain muuta nokkavaa <3 Selän takana kyllä on taas jauhettu sen jälkeen niin paljon sitä ''nansku on kateellinen mulle kun mulla on sitä ja tätä'' :D EIIIII en pysty ymmärtämään tommosta, onneks en ole kyseisen ihmisen kanssa kauheen paljon tekemisissä :D 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)