Stalkkaukset!

maanantai 27. huhtikuuta 2015

500

Voi,että tää on mun viidessadas (500), kirjotus tähän blogiin ja tää blogi on ollut mulla pidemmän aikaa kuin yhtään mikään! Oon vähän ylpee itsestäni, että en oo lopettanut tätä blogia ainakaan vielä vaikka on käynyt angstikohtauksien aikana mielessä jonkun miljoona kertaa tai ehkä kaks miljoonaa :D Mutta kuitenkin. Tää on jo todella mones kirjotus tälle päivälle, koittakaa kestää nyt mutta mä haluan vaan jauhaa vähän noiden menetettyjen päivien puolesta nyt kun oon taas palannut tän blogin pariin (ainakin toistaiseksi). Tälleen kipeenä kun ei oo mitään tekemistä niin tää kirjottaminen on jotenkin niin parasta tekemistä koskaan. Oon lueskellut, selannut nettiä, kattonut tota Kimmoa jonkun 20 jaksoa varmaan :D 

Tosta ruuasta jonka ohjeen laitoin tohon edelliseen kirjotukseen, niin siitä tuli toooodella hyvää, annoin olla vähän reilu parituntia uunissa ja sitten vielä annoin olla jälkilämmöllä todella pitkään :P Nyt on maha täynnä ja väsyttäis todella paljon, vielä kun muutaman tunnin jaksais niin vois käydä yöunille, toivottavasti ei tuu yhtä rankka yö kuin viimeyöstä, ei nimittäin paljon saanut nukuttua. 

Mutta eiköhän tää ollut nyt viimeinen kirjotus tälle päivälle, hauskaa iltaa kaikille :) 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)