Stalkkaukset!

keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Pikaisesti

Taitaa olla aika mones postaus tälle päivälle, mutta ei se mitään. Mulla näköjään tätä juttua riittää nyt kun ei oo hetkeen postaillut edes joka päivä :D Koitan nyt siis ottaa vähän kiinni tätä menetettyä aikaa, edelleenkin. Oon maininnut siitä jo aikasemmin. 

Mä sain siivottua, pestyä pyykkiä, laitettua tavarat paikoilleen, siivottua keittiön pari kaappiakin yms. Nyt on veto poissa ihan täysin ja järkyttävä olo tän rehkimisen takia, pitäs ottaa ihan rauhallisesti vaan. Yks tuttu sai flunssan jälkioireena jonkunlaisen sydäntulehduksen ja oli sairaalassa yli kuukauden tiputuksessa sen takia, pelättiin jo pahinta oikeesti kun se ihminen oli niin huonossa kunnossa, mutta parani kuin ihmeen kaupalla kuitenkin <3 Nyt hän on ottanut opikseen ja parantaa aina flunssankin kunnolla, itselle tullut välillä kanssa kauhee pelko että pitäs lepää vielä :S

Huomisesta ei ole vielä mitään tietoa, varmaan oon kotona (koska kipeenä vieläkin) mutta yks kaveri tai kaks tulee käymään kuitenkin ja ehkä pari lasia viiniä vois ottaa joka tapauksessa :3 Kattoo nyt mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään, ohan se sentään vappu <3 :P 

Mutta nyt mä alan kattomaan jotain leffaa tai ohjelmaa ja mietin sit jos kävis vaikka nukkumaan kun kellokin on taas aika paljon :)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)