Stalkkaukset!

perjantai 1. toukokuuta 2015

Vappu!

On ollut eilinen ja tää päivä ihan hiljaiseloa blogin puolella :) Eilen lähinkin vähän viihteelle kun eräs aikaisemmin baarissa tapaamani mies kysy jos haluaisin hänen ja hänen siskon + muutaman kaverin kanssa lähteä vähän yöelämään :P No mikäs siinä, mä sitten laitoin kaikki valmiiksi kotona ja lähdin miehen luokse alottelemaan iltaa. Oli todella mukavaa (loppuiltaan asti), koska en taaskaan muista yhtään mitään. Mutta oltiin päästy turvallisesti miehen luokse yöksi missä olen itseasiassa edelleenkin ihan järkyttävän krapulan, päänsäryn, huonon olon ja vatsakivun takia :D Nää ottaa tässä vähän lisää kaljaa mies ja kaverinsa ja mä kirjottelen tätä teille ja kattelen poliisien kotihälyytystä koneelta kun pojat kattelee lätkää eikä se mua niinkään kiinnosta :) 

Miten teiän vaput on mennyt? Toivottavasti tää mun oloni kohenee nyt tästä ja pääsen kotiin, tosin varmaan huomiseen asti olen täällä :3 On kivempi nukkua piiiitkästä aikaa jonkun lämpimässä kainalossa kuin yksin. <3 Mä kuolen nyt janoon, eli pakko lähteä juomaan tästä jotain! 

Hauskaa vappua kaikille :3

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)