Stalkkaukset!

lauantai 2. toukokuuta 2015

Flunssaa

Mun flunssa on pahentunut, ääntä tuskin lähtee ja räkävirtaa solkenaan suun kautta siis :D Nenästä sitä ei tuu ollenkaan melkeen vaikka kuinka niistäis koska kaikki on juttunut poskionteloihin taas kerran, päätä jomottaa tän räkämäärän takia, pakko yrittää tänään höyryhengitellä ja tyhjentää noi ontelot :( En haluais taas antibiottikuuria koska oon todennut nyt moneen kertaan, ettei ne tehoa vaikka niitä kuinka söis, rahat menee vaan hukkaan niissä. 

Tää väsymys on ihan sietämätön, nukuin tooodella hyvät yöunet menin aikasin nukkumaan joskus 22.00 viimeistään ja heräsin aamulla puol 8 :D sit olin jonkun tunnin hereillä ja nukuin 4h päiväunet :o Ja nyt taas nukuttais aika reippaasti, mutta kait se ois mentävä vaan käymään kaupassa ja sitten siivottava :) Tänään oon ihan vaan kotosalla, en oo ajatellut tehdä yhtään mitään.. Tosin oon avoin ehdotuksille, että jos joku kaveri soittaa ja ehdottaa jotain niin voin harkita :P 

Palailen varmaan myöhemmin vielä, jos ei tuu mitään äkkinäistä tässä :3

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)