Stalkkaukset!

sunnuntai 24. toukokuuta 2015

moi

En oo kerennyt/jaksanut kirjotella nyt viikonloppuna oikeestaan mitään. Mua on ärsyttänyt niin paljon nää suunnitelman muutokset ja tajusin TAAS että minkä takia mä en koskaan suunnittele yhtään mitään, just sen takia kun ne kusee joka kerta tällä tavalla.. Suututtaa niin paljon, oon vihanen itselleni siitä että menin innostumaan liikaa ja pettymys tuli näin suurena mulle. Aina voi joo jossitella, jos mä en olis innostunut näin paljon en olis pettynyt.. Jos mä en olis suunnitellut yhtään mitään en olis pettynyt näin pahasti ja mua ei vituttais edelleenkin.. Mutta turha jossitella oikeesti koska eihän se johda mihinkään.. Nyt ootan jännityksellä että kuuluuko tosta Mikosta tänään jotain vai eikö kuulu :( Jännittää vähän sen puolesta.. 

Viikonloppu meni lauantai yöhön asti ihan hyvin ,ahdisti taas yksin oleminen ihan suunnattoman paljon ja olin niin turhautunut ettei mitään rajaa. Mutta perjantai meni hyvin, kaverin kanssa grillattiin ja juotiin kauheet kännit vaihteeks eli ei siinä :D Mutta nyt meen muihin hommiin. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)