Stalkkaukset!

keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Kukkuu

Pakko kirjottaa, vaikka ei mulla mitään järkevää kirjottettavaa ole edes mielessä. Muutaman päivän tauko ollut vaikka tarkoituksena oli kirjottaa joka päivä, kusin sen :D Mutta tästä on taas hyvä jatkaa jos pystyy ja jaksaa. Mua on vaivannut yli 4pv kauhea migreeni, oon käynyt kaks kertaa sairaalassa tipassa sen takia ja väsyttää ihan suunnattoman paljon vaikka oon nukkunut tooodella hyvät yöunet joka yö :( 

En ymmärrä mistä tää vois johtua taaas. Ehkä tästä ilmasta? Synkkää ja harmaata päivästä toiseen, ei kukaan jaksa tämmöstä. Onneks kesä ja kaikki kiva tulee kohta, toivottavasti :D

Baarikamun kanssa oon viettänyt paljon aikaa viime päivinä, se ihminen piristää meiän elämää todella paljon :)) Onneks en lähtenyt perääntymään kuten yleensä noissa asioissa vaan vastasin hänen laittamiin viesteihin rohkeesti ja kaikkee muuta tommosta. Hän omisti mulle jopa ehkä maailman kivoimman biisin, laitan sen tähän loppuun :D 

En tiedä mistä tai mitä kirjottaisin niin tää jää lyhyehköksi tällä kertaa.. Ainiin kaupassa käyminen on alkanut ahdistaa taas melkeen vuoden sitä kesti, että ei tullut ahdistuskohtauksia kaupassa tai kauppareissulla, nyt vaan taas kalorit pyörii mun päässäni ja ei tekis mieli ostaa itselle mitään ruokaa, muille ruokien ostamisessa tosin ei ole vielä ainakaan mitään ongelmaa onneksi.. 

XOXO: Nansku

https://www.youtube.com/watch?v=Nxsa8dMjeQ8

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)