Stalkkaukset!

torstai 28. toukokuuta 2015

Moi taas

Ajattelin kirjotella tässä vielä nopeesti jotain samalla kun kattelen kaappaus keittiössä - ohjelmaa tässä :D Ja tylsistelen.. Pitäs vielä tehdä jotain iltapalaa ja käydä roskis viemässä kun en tossa aikasemmin olevinaan kerennyt :D Kerkeehän sen kyllä huomennakin, mut kivempi tehä tälleen illalla nää kaikki asiat ettei sit aamull tarvii miettiä sitä että miksen eilen tehny tota ja tota juttua ennen kuin menin nukkumaan. 

Tuli tosta nukkumaan menosta mieleen, että kun Mikko ei oo ollut aikoihin täällä mun kanssa tai mä Mikon kanssa niin mulla on ollut ihan järkyttäviä uniongelmia iltasin, en oo saanut millään unta ja sit kun oon saanut niin oon herännyt tuhanteen kertaan ja aamulla kun herään niin oon entistä väsyneempi kuin illalla nukkumaan mennessä.. Pitäs ehkä selvittää nämä asiat Mikon kanssa, mutta mä nyt kuitenkin odottelen että hän ottaa yhteyttä muhun niin typerää kuin se onkaan. Oon tossa asiassa ehkä todella lapsellinen ja ärsyttävä kun aina sanon, etten ota yhteyttä ennen kuin toinen ihminen ottaa muhun yhteyttä :D Mutta niin sen on vaan mentävä, en halua antaa sellasta kuvaa kenellekkään, että MÄ olisin aina se joka ottaa ensimmäisenä jokaisessa tilanteessa yhteyttä!! Koska musta se on typerää.. Kyllä mä joskus niinkuin joustan tosssa asiassa mutta en todellakaan aina :D !! 

Mulla on kauheeta allergiaa (aina tähän aikaan vuodesta) ja nenä on tulossa koko ajan, silmät vuotaa ja kaikkee muuta ärsyttävää. silti mä rakastan ylikaiken kesää <3 Mikään  ei ole ihanampaa kuin lämpimät ilmat ja aurinko!! NIIN TÄYDELLISTÄ! Vaikka tää suomen kesä ei nyt ookkaan niin kauheen lämmin niin silti pystyy ottamaan aurinkoa ja nauttimaan lämmöstä. Enkä aijo valittaa yhtään, että ärsyttää kun silmät vuotaa ja punottaa tai siis oon mä muutaman kerran sanonut että se ärsyttää mutta en silleen valittamalla kyllä :D Ohan se hiton ärsyttävää mutta kärsin mielummin tästä kuin kylmyydestä.  

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)