Stalkkaukset!

keskiviikko 13. toukokuuta 2015

Toka 13.5

Oon moneen kertaan jankuttanut sitä, että sillon kun perustin tän blogin mulle oli aivan sama vaikka kukaan ei lukis tai kommentois mulle koskaan mitään, kuhan saan vaan purkaa ajatuksiani johonkin, koneelle kirjottaminen on niin paljon helpompaa kuin se että kirjottais johonkin oikeeseen päiväkirjaan.. Oon toki kirjottanut Mysteerille monta kirjettä sillon kun olin osastolla ja muutenkin, mutta en silleen omaa itseäni varten oo oikeestaan ollenkaan enään teinivuosien jälkeen. Pointti nyt kuitenkin oli se, että oon saanut todella monta lukijaa, kommentteja, sähköposteja ja kannustavia viestejä monelta ihmiseltä mun elämääni liittyen mitä oon kertonut blogissa jne, tottakai herjaavaakin juttua on tullut esim muksuihin liittyen (se kuitenkaan että en puhu heistä internetissä ei tarkoita sitä että olisivat huostaanotettuina tms), viiltelyyn, syömispelleilyyn ja kaikkeen tommoseen. 
Oon loppupeleissä kuitenkin tyytyväinen tällä hetkellä elämääni enkä mä muuttais ehkä yhtään mitään mun menneisyydestäni, ilman kaikkea mitä on tapahtunut musta ei ois tullu näin vahva ihminen.. Olisin retkahtanut syömisongelmiin heti uudelleen kun sain kuopuksen mutta musta olikin tullut yllättävän vahva ihminen ja pystyin ainakin toistaiseksi pysymään poissa siitä kuviosta. 

Oon kirjottanut monia kirjeitä tässä vuosien varrella mun rakkaille ihmisille sen takia kun oon halunnut hyvästellä ne, olla yksin tai lähteä pois koko maailmasta. Kuitenkin moni niistä jaksaa tänä päivänäkin kysellä mun kuulumisia ja vointiani vaikka olisin ollut täydellinen kusipää niitä kohtaan ja käskenyt kaikki pois mun luotani.. 

Mutta nyt täytyy mennä jatkan taas myöhemmin kirjottelua kun on siihen aikaa. Päivisin nyt on kauheesti koko ajan kaikkee touhua, mutta kirjottelen joskus valmiiksi muutamankin postauksen kun tulee mieleen jotain niin ei sitten tarvii miettiä että onko aikaa kirjotella sillon kun olis jotain järkevääkin mielessä :D 
Mä oon nyt kuitenkin saikulla tän loppu viikon niin ainakin nyt on muutamana päivänä aikaa kun pitäs levätä jonkun verran tai ainakin yrittää, eihän tässä migreeninkourissa paljon mitään ees pysty tekemään kuin makaamaan pimeessä huoneessa :(

Väsyttää niin paljon, että voisin vaan nukkua, mutta siihen nyt ei ole mahdollisuutta kuin vasta illalla joskus.. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)