Stalkkaukset!

sunnuntai 17. toukokuuta 2015

YÖtä!

Ajattelin vähän kirjotella tälleen yön pikkutunneilla kun en saanut untakaan vielä ja baarikamu nukahti just hetki sitten.. Mua höpötyttää vieläkin ihan kauheesti niin tää bloggaaminen on hyvä siihen, ettei tarvii yksinään puhua kuitenkaan, vaikka toki sekin luonnistuu :D hahaha.. 

Juteltiin eilen varmaan 10tuntia baarikamun kanssa ja helpotti ihan suunnattomasti kun sain puhuttua ihan kaikesta. Lähinnä syömishäiriöstä puhuttiin ja siitä minkälaisia ajatuksia hänellä on niitä kohtaan, kyselin vähän ja hän kyseli multa ja sano ihan suoraan ettei ymmärrä sitä miten mun kaltainen nainen on kuunnellut koskaan kenenkään muun sanomisia tai mitään muutakaan tommosta, oon temperamenttinen, omat ajatukset ja vahvat mielipiteet omaava ihminen.. Mutta en varmaan ole aina ollut sitten koska oon sortunut sellaseen ja ajattelen nykyään todella usein edelleenkin sitä, että mitä muut ajattelee musta. Mulle on kuitenkin tärkeintä se, että mun läheiset ihmiset hyväksyy mut ja mun ajatukset/mielipiteet just tämmösinä kuin ne on. En aijo muuttaa itseeni kenenkään takia ja kaikki kyllä tietääkin sen, että oon tehnyt sitä ihan tarpeeks jo. Musta on ihan tajuttoman ihanaa ja vapauttavaa, että sain puhua ja kuulla ton ihmisen ajatuksia.. Mulle on tärkeetä se, että saan puhua tosta asiasta.. Syömishäiriö on kuitenkin vielä niin iso osa mun joka päiväistä elämää, pelkään koko ajan että ''retkahdan'' taas kerran sen armoille.. Mua on kaupassa käynti alkanut jo ahdistamaan ihan kauheesti, oon nyt käynyt viikon ajan joka päivä paitsi torstaina, kaupassa ostamassa jotain ihan vaan sen takia KOSKA mä en halua taas sitä samaa ahdistusta joka mulla oli viime vuonna. Kerroin siitäkin baarikamulle ja se ymmärs mua ihan mielettömän hyvin.. Hämmästyin vähän sitä miten hän otti asian ja tuki mua ja kaikkea muuta. :)) Kavereitahan me ollaan vaan, niin en odottanut että hän ottaa asian noin hyvin.. Mulla oli pienen pieni paniikki jopa siitä, että miten puhuisin hänelle asiasta Haluan kuitenkin aina, että mun tutut tietää kaiken tai sellaset jotka on todella läheisiä niin tietää.. Kerroin kamulle tästä blogistakin ja että oon kirjottanut hänestä paljon.. Ja tuun kirjottamaankin (eli koita kestää).. :D 

Mun päätäni on särkenyt taas tänään ihan kauheesti, jomottanut silleen ihan ku taas olis migreenikohtaus tuloillaan, toivottavasti ei ole en nimittäin kestäis sitä taas ja kaikenlisäks kohtauslääkkeetkin on loppunut :( Pitäs siis mennä sairaalan kautta hakemaan uutta reseptiä niihin jne.. Kauheen monimutkasta :D Varmaan kun mun silmät on kärsinyt tästä ilmasta, siis siitä että on tullut yhtäkkiä niin kirkkaat ilmat ja koskaan tyyliin ei oo pimeetä paitsi öisin välillä.. En saa päivisin nukuttua koskaan päiväunia kun on niin valosaa ja sekin vaikuttaa mun olemiseen ja jaksamiseenkin.. Oon yrittänyt todella paljon lisätä veden juontia, että sekin auttais tohon päänsärkyyn kun mulla toi vesi meinaa jäädä koko ajan juomatta, en tykkää siitä ees niin kauheesti. Nyt oon laittanut mansikkaa ja sitruunaa sekaan tai minttua tai jotain tommosta niin ei maistu yhtään vedeltä.. Ja hiilihapotuskone on sellanen kova sana tässä taloudessa :D Suosittelen sitä kaikille ihan  vaan vaikka pelkän vedenkin hapottamiseen, harvemmin oon laittanut mitään niitä mehujuttuja sekaan kun niissä on sokeria ja kaikkea muuta mahdollista ylimäärästä. Kamu on yrittänyt myös hieroa mun niskoja kun ne tuntuu olevan koko ajan ihan järkyttävän jumissa koko ajan :( Ja se vähän helpotti eilen tota päänsärkyäkin kun sai avattua noita niskajumeja. 

Tästä tuli nyt vähän pitkä ja tylsä postaus, mutta koittakaa kestää !! Hyvää yötä kaikille, mä lähen nyt kattomaan vielä yhtä sarjaa yhen jakson verran ja sitten nukkumaan.. Tai jos en saa unta niin herätän baaritutun :D 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)