Stalkkaukset!

lauantai 2. toukokuuta 2015

TAAS

Taas kerran kauhee hyperventilaatiokohtaus syystä tuntemattomasta, mulla kun ei oo mitään lääkitystä tähän niin tästä täytyy aina koittaa paperipussiin tai johonkin tyynynliinaan hengittelemällä selvitä. Ekoina kertoina kun sain näitä kohtauksia menin aina itsekkin ihan paniikkiin koska en tiennyt mitä tapahtuu ja soittelin sairaalaan muutaman kerran, ei ne koskaan edes ottanut mua käymään lääkärillä vaan anto kotiohjeita miten pääsen kohtauksesta, nykyään en edes enään vaivaudu soittamaan mihinkään lääkäriin kun niiltä tulee aina samat ohjeet ''Koita nyt rauhottua ja hengittele 15-20min paperipussiin, jos ei mene ohi, niin ota yhteyttä uudelleen'' ja joka kerta (ainakin tähän asti) on mennyt ohi tolla keinolla. Tänään on sormet jotenkin ollut todella jäykät ja joka paikka ihan puutunut ton kohtauksen takia, päätäkin särkenyt suunnattoman paljon. 
Saattaa olla että kohtaukset johtuu siitä kun ahdistun yksin kotona olemisesta ihan suunnattoman paljon. Ja pelkään pientäkin kolahdusta joka kuuluu naapurista tai rappukäytävästä, tää on ollut vähän aina mun ongelmani. Siitä lähtien kun erosin pitkästä parisuhteesta jossa mua kohdeltiin vähän miten sattuu!! 

Tää ilta menee ihan kotona vaan ainakin toistaiseksi, kaveri (josta tossa aikasemmin olen puhunutkin, se baarituttu):D tulee ehkä käymään tässä ja otetaan vähän jääteetä jäillä tietenkin '':D'' Katotaan joku leffa luultavasti tai jotain sarjaa, että saisin muuta mietittävää ja syödään jotain sipsejä ja tommosta :P Mutta kuitenkin ihan rauhallinen koti-ilta tiedossa tekee ihan hyvää rauhottua koska maanantaina arki taas koittaa tämmösen pienen lomailun jälkeen :P Ja ihan mahtavaa jos saan mukavan ihmisen tähän seuraks, ettei mun tarvitse yksin kattoa leffaa tai sarjaa ja muutenkin hengailla. Kaipaan kauheesti juttuseuraa koska olis puhuttavaa ihan suunnattomasti lähinnä sellasia yksityisasioita mistä en halua tänne blogiin kirjotella.. :D Päätin jo joskus aikaa sitten kun alotin tän blogin, että pidän mun henkilökohtaiset asiat loitolla täältä. Tässä on ihan tarpeeks kun purkaa tunteitaan ja kertoo tekemisiään :P jOITAIN ihmisiä se ,että en kauheesti kerro noista niin on hirvee ongelma en tiedä minkä takia, oon parit paskanjauhanta postit saanut ,että oon sellanen ja tämmönen ja plaaplaaplaa :D Mua huvittaa tollaset, että musta kuvitellaan asioita mitä ei todellakaan pidä paikkaansa. Emmä ees oikeestaan ymmärrä, että ketä kiinnostaa niin paljon toisen asiat. Johtuuko se siitä, ettei ole omaa elämää? :3

Toivon vaan, että tää mun flunssa alkais pikkusen jo hellittämään ei toi poskionteloiden huuhtelu ainakaan sen kummemmin oo mitään auttanut vielä :( Täytyy ehkä muutama päivä tehdä sitä, niin jos se sitten alkais tehoomaan, nasonexiä perään ja se kirvelee todella paljon koska on kuivat limakalvot :D Mukavaa silleen silmät kyynelissä jo valmiiks kun suihkasee sitä muutaman kerran, lääkäri sano että niin kauan kunnes ei tuu verta niin kannattaa käyttää sitä, se kuitenkin poistaa mun tukkoisuuden aina hetkeksi niin saa henkeä taas hetken :D Huomasin tossa kun kävin vähän lenkillä ja kaupoilla, että en oo kunnossa kun 100m kävelyn jälkeen hengästyn silleen että meinaa oikeesti kuolema tulla, piti pari kertaa pysähtyä parin kilsan matkalla vetämään happea kun ei meinannu millään kulkea :D 

Mutta jatkan taas varmaan huomenissa viimeistää.. Hauskaa loppuiltaa kaikille ja juhlikaa maltillisesti <3
XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)