Stalkkaukset!

torstai 14. toukokuuta 2015

Toivomus

Eilen kun kävelin töistä kotiin tapahtu jotain outoa, tai en oikeestaan vielä sillon osannut kuvitella että mitään ihmeellistä tapahtuis, kerroin baaritutulle kun pääsin kotiin että kun kävelin kotiinpäin niin mua alko jotenkin lapsettaa.. Oli kauheesti vesilätäköitä piha täynnä siis ja löysin ylimääräsen 5senttisen taskusta, niinpä heitin sen yhteen niistä lätäköistä ja aattelin et ei hitto mun pitää nyt toivoa jotain :D No toivoin, sitten että eräs ihminen soittais mulle moooonen kuukauden jälkeen.. Yli puolenvuoden oikeestaan.. Ja näin tapahtu, yöllä vähän vailla 12 oli tullut puhelu kyseiseltä ihmiseltä, olin ihan järkyttynyt kun heräsin yöllä ja huomasin sen.. Oli pakko herättää heti baarituttu ja kertoa toi sille, se oli ihan yhtä hämmentynyt tosta tilanteesta kuin mäkin :D No yritin soittaa tälle tutulle takasin joka oli soittanut, mutta ei vastannut.. Laitoin viestiä, ei vieläkään ole vastannut mitään.. Lie sitten ihan vain vahingossa soittanut, mutta mun toiveeni toteutui silti <3

Oon ehkä vähän taikauskoinen ja baarituttu tossa tokasikin , että JOS en olis kertonut sille tehneeni tolleen ja toivoneeni just noin niin hän ei olis uskonut mua alkuunkaan.. Onneks kerroin tosta asiasta! Oon nähnyt enneuniakin moneen kertaan ja kertonut niistä etukäteen siis ennen kuin se on tapahtunut silleen, että joku on aina tiennyt siitä muukin kuin minä :D Ja aijon muuten varmana jatkossakin kertoa tollasista asioista, että mua ei pidetä oikeesti ihan hulluna ja seonneena ihmisenä!! 

Mutta ei mulla muuta, kertokaa ihmeessä omia kokemuksia jos teillä on jotain tommosia :P 

XOXO:Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)