Stalkkaukset!

sunnuntai 3. toukokuuta 2015

Sunnuntai

Tää päivä on mennyt nopeesti ja aika kivuttomasti tajutonta yskää huomioon ottamatta kuitenkin, tää flunssa vois alkaa parantumaan jo mutta senkun pahenee päivä päivältä. Baarikaveri haki yskänlääkettä mulle apteekista, en edes itse ehdottanut sitä vaan ilmeistyi itse ovelle yskänlääke mukana :D Ihana <3

Otin tänään päivän ''haasteeksi'' käydä noi teiän blogit tosta mun listaltani läpi ja kerrankin mä onnistuin siinä :P Nimittäin on ollut vähän ongelmia ton läpi käymisessä :D Osa aika kuitenkin meni siinä kun kävin läpi uusi syömishäiriö blogeja, linkatkaa toki jos tiedätte jonkun hyvän :D Ne on musta aina niin kauheen mielenkiintosia, kaikki mihin pystyy samaistumaan on toki mielenkiintoisia. 

Rakastan kesää yli kaiken, mutta vihaan sitä minkä mielen/olotilan kesä ja hyvät ilmat, vähissä vaatteissa ja ilman kenkiä kulkeminen mulle tuo. Nimittäin, tekee mieli laihduttaa, loputon grillaaminen ja makkaran syöminen ahdistaa, tekee mieli juosta niin paljon että hengästyy, hikivirtaa valtoimenaan ja tuntuu että pyörtyy siihen paikkaan, rakastan sitä tunnetta kun on juossut itsensä ihan piippuun että pysähtyy oksentamaan johonkin tien viereen :D! Talvella ei ole väliä miltä näyttää tän löllövatsansa ja läskiperseensä kanssa, mutta kun kesä tulee ja vaatteet vähenee niin ahdistus omasta ulkomuodosta alkaa kasvamaan isommaksi ja isommaksi koko ajan :( En haluais siihen samaan anoreksia kierteeseen TAAS, mutta mun on ehkä pakko lähteä tarkkailemaan syömisiäni ja liikkua entistä enemmän. Nyt mysteerikään ei ole enään vahtimassa mua ja mun tekemisiä.. Kukaan ei ole, saan tehdä mitä haluan! 

Nyt mä koitan keksiä jotain syötävää vielä ja katsoa sitten jonkun leffan ton miehen kanssa, palataan ehkä huomenna :)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)