Stalkkaukset!

maanantai 27. huhtikuuta 2015

Kokkausta ja lätinää

Saan nyt kirjotella jonkun 20 kertaa päivässä, että saan tän blogin edes jonkunlaiseen eloon :D No itseppä olen ollut laiska ja kaikkea, enkä oo kirjotellut mitään.. Mun kävijät on laskenu huimasti ja kaikkea muuta mahdollista, vähän se ärsyttää mua mutta eiköhän se tässä korjaannu kuitenkin -.- 

Oon vähän saanu lueskeltua noita teiän blogeja lävitse ja aijon jatkaa tässä tänään ainakin, kun oon kipeenä kotona vaan niin ei oo mitään tekemistä. Kattelen kimmon ekaa tuotantokautta netflixistä ja selailen nettiä :D 

Tänään piti olla siivouspäivä, mutta en nyt sitten oo saanut mitään aikaseks kauheen migreenin ja vatsakivun takia ja oksentelun :o Mut kyllähän sitäkin kerkee, tää nyt on vaan tämmönen diipadaapa kirjotus koska en muutakaan keksinyt taaskaan. Kattelen jotain bloggausvinkkejä tuolta netin syövereistä mutta jos en lyödä mitään ihmeellistä niin jatkuu sit tällä lässytyslinjalla !

Tein tossa todella hyvää ruokaa, en oikeen tiedä mikä sen nimi on mutta joku ''haudutettu kanapata'' tai vastaavanlainen mössö. Tyyliin kaikki mitä kaapista löytyy niin sekaan vaan :D 

Tässä jonkunlaista ohjetta teille jos jotain kiinnostaa..

Marinoimattomia kanan sisäfile jotain ''pihvejä''  Myös suikaleet ja valmiiksi marinoidut sopii hyvin.

Punaista, keltaista ja oranssia paprikaa oman maun mukaan (itse laitoin jokaista kaks sellasta pientä)

Smetanaa purkillinen (120g) muistaakseni.

2 isoa sipulia, mutta oman maun mukaan sekin, itse tykkään sipulista todella paljon. 

2 isoa valkosipulipalloa, ei siis niitä kynsiä. 

Purkillinen ananasta mehuineen. 

1 iso omena kuorittuna.

Pari desiä vettä, myös kerma käy oikein hyvin mut mulla nyt ei ollut. 

Kirsikkatomaatteja (oman maun mukaan) itse laitoin vaan muutaman kun ei ollut enempää jäljellä. 
Ja jos haluaa mausteista niin kannattaa laittaa pari punasta chiliä sekaan niinku mäkin tein ja todella paljon mausteita :D curryä, sitruunapippuria, chilimausteseosta, mustapippuria ja pippurimausteseosta, laitoin lisäks vielä reippaasti sitruunanmehua. Sitten paistetaan kanat kevyesti pannulla, laitetaan kaikki ainekset pilkottuina pieniks vuokaan, vettä päälle ja smetanaa ja Sit vaan uuniin pariks tunniks hautumaan. :) Mulla toi on nyt vielä uunissa, mutta oon tehnyt sitä ennenkin ja oli tooodella hyvää :P 


XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)