Stalkkaukset!

keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Minä täällä taas :) Ajattelin kirjotella yhestä jutusta joka osu mun silmiini iltalehdessä kun sitä tossa selailin vähän aikaa sitten.. Miksi krapulassa ahdistaa? :D Mulle on nimittäin nyt vähän ajan sisällä tullut joka kerta krapulassa ihan järkyttäviä ahdistus/paniikkikohtauksia enkä tiennyt että paniikkikohtauksista kärsiville runsas alkoholin nauttiminen voi laukasta paniikkikohtauksen, oon vaan ajatellut että mulle tulee aina krapulassa jostain syystä ihmistenilmoilla ihan kauheita paniikkokohtauksia, mut ei muuten. Nyt viimeks kun jouduin olemaan yksin kotona kauheessa krapulassa sain taas sellasen (ekaa kertaa kotona), yleensä se on tullut ainoastaan sillon kun oon lähtenyt esim kauppaan. 

Kauheesti oli tonne iltalehteen tullut kaikkia kommentteja, että juoppohulluuden merkki kun saa tollasia kohtauksia,  sen takia alkaa ahdistaa kun juomat loppuu, vältä krapulaa pysy humalassa. Eiks suomalaiset ota mitään tosissaan? :D Mua jotenkin kummastuttaa nää tämmöset ihmiset ihan suunnattomasti, en tiedä miks mutta ei mulle tulis pieneen mieleenkään mennä kommentoimaan mitään tommosia johonkin uutisiin koska tommoset voi olla jollekkin todella henk.kohtasia. Ja toiseks paniikkikohtaukset krapulassaKAAN ei ole mikään leikin asia todellakaan. 

Kaikilla teillä on varmaan vastaus tohon paniikkikohtauksien loppumiseen ''LOPETA JUOMINEN'' :D Juon nykyään aika harvoin ja sen takia se krapula/paniikkikohtaukset tulee aina sen mukaan. Oon huomannut että jos juo vaikka kuukaudessa 2 kertaa niin ne tulee paljon lievempinä kuin se, että ottaa kerran kuussa, tai kerran parissa kuussa. 


Mutta mä lähen lukemaan kirjaa ja ottamaan päiväunet tähän väliin koska oon ihan poikki taas, jos illalla sais siivottua ja laitettua vähän tavaroita paikoilleen taas. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)