Stalkkaukset!

keskiviikko 29. huhtikuuta 2015

Pakko kokeilla, että miten tää ajastettu postaus oikein toimii kun en oo koskaan kokeillut. 


Kerrankin mulla on ''asiaa'' mistä kirjottaa, tuli tossa viestiä ja puhelua pitkästä aikaa eilen yhdeltä tutulta josta ei ole kuulunut n.puoleen vuoteen suurin piirtein jostain kumman syystä, olen hänelle viestejä laittanut whatsapissa ja tekstareinakin, mutta ei ole vastannut. Whatsapp näyttää että viestit on mennyt perille ja kyseinen ihminen on lukenutkin ne, mutta ei kertaakaan ole vaivaantunut vastaamaan mulle yhtään mitään... En tiedä miksi, aattelin sitten kuukaus sitten että okei, tämä kyseinen henkilö ei halua olla mun kanssa missään tekemisissä niin en minäkään ota häneen siis yhteyttä.. Ja tänään sitten tuli viestiä: ''Miksei susta nansku ole kuulunut aikoihin yhtään mitään, olen odottanut sun yhteydenottoa ja olis kiva nähä, mitä kuuluu?'' Olin silleen ,että ei helvetti voi olla todellista.. MUSTA EI OLE MUKA KUULUNUT MITÄÄN? Vastasin sitten takasin, että kyllä musta on kuulunut että ei ole vaan häneltä tullut vastausta :D Sit sieltä tuli kauheeta hyökkäysviestiä takasin, että mä en ole ottanut yhteyttä ja plaaplaaplaa, laitoin sitten kuvaa niistä mun kirjotuksista kyseiselle henkilölle jotka whatsapissa pysyy tallessa tietenkin , niin jopas tuli hiljasta.. Ei vastannut enään yhtään mitään :D 

Nooh, tänään sitten taas tuli puhelua siltä samaiselta henkilöltä, ''Nansku mitä sulle kuuluu ja plaaplaaplaa'' juteltiin varmaan 30min kunnes henkilö töksäyttää ''Ei sulla sattuis olemaan rahaa mulle lainaksi'' :D:D:D Voi  helvetin kevät sanon minä, maksais ensin ne puolenvuoden takaisetkin velat takasin ennenku alkaa vonkumaan lisää lainaksi.. Sanoin sitten, että ei ole valitettavasti, niin ämmä läppäs luurin korvaan :D Hehehheee.. Siitähän että mä en ole mikään pankki mistä saa rahaa lainaksi niin kannattaa vetää herneenpalko kunnolla nenään ja syvälle sinne :D!  

Juttelin sitten meiän yhen yhteisen tutun kanssa tossa ja se muija oli yrittänyt lainata häneltäkin rahaa.. Puhuttiin myös siitä miten törkeää tommonen touhu oikeesti on, ajatteleeko kyseinen henkilö yhtään sitä että aikasemmin katos vaivaisen 60euron takia kun ei ollut KOSKAAN varaa maksaa sitä takaisin ja sitten pamahtaa puolenvuoden päästä taas ikään kuin kuvittelevinaan että oon unohtanut sen edellisen velan ja nyt yrittää lainata muina naisina lisää :D Voi hitto mikä logiikka kyseisellä ihmisellä onkaan oikeesti... Mua naurattaa ihan suunnattomasti, ei vaan pysty muuta kuin tuntemaan kauheeta myötähäpeetä.. Olisin itse toiminut jo puolvuotta sitten hänen tilassaan vähän eri tavalla kuin katoomalla taivaantuuliin :) Mutta, jokainen toimii tavallaan kuin parhaaksi näkee. 

Onko teille kenellekkään käynyt samalla tavalla jonkun tutun tai kaverin/sukulaisen kanssa? 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)