Stalkkaukset!

tiistai 28. huhtikuuta 2015

Jooh mä kirjottelen taas, kun en muutakaan tekemistä keksinyt, oon katellut netflixistä varmaan kaikki leffat läpi ja muutamia sarjojakin, enkä keksi enään mitään järkevää.. Niinpä siis purkaan taas itseäni tänne blogiin, toivoisin että olisin torstaiksi terveenä niin vois keksiä jotain fiksua tekemistä (tuskin kyllä kauheen fiksua , mut tuntien).. Nähdä kavereita tai jotain muuta siistiä.. :D 

Ei mulla oo ees mitään järkevää kirjotettavaa, kauhee päänsärky edelleen.. Oon nukkunut monta tuntia taas tänään ja tää päivä on kiitänyt todella nopeesti ohitse, hyä vaan koska pitkät päivät on masentavia jos joutuu kotona makaamaan.. Oon turhautunut tähän sängyssä makaamiseen, haluaisin jo tehä kaikkee muuta.. Aattelin kyllä illalla kuitenkin tiskata ,ettei pääse ihan järkyttävää tiskimäärää kertymään :D 

Mutta mä meen jatkamaan tätä rankkaa lepäämistä, palataan taas varmaan illemmalla jos tulee jotain mielenkiintosta kirjotettavaa mieleen. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)