Stalkkaukset!

torstai 4. kesäkuuta 2015

hei

Mun tarkotus oli kirjottaa joka päivä edes jotain nopeesti, niin tässä tulee nyt superpikapostaus teille ja jotain turhaa/tylsää lässytystä, mulla ei oo nyt just yhtään kirjotus fiilis niin en jaksa alkaa mitään kauheeta tarinaa kirjottelemaan tähän kun en edes tiedä mitä mä kirjottaisin niin sekin on vähän vaikeeta siinä mielessä :D 

Söin tossa just äsken itseni sellaseen ähkyyn että en jaksa tehä enään mitään tänään varmaan. Tosin kellokin on noin paljon, että vois painua peiton alle pikkuhiljaa. Kello on yli puoli kymmenen jo illalla ja aurinko paistaa tähän meiän ikkunaan vielä ihan kirkkaana.. :) Joskus 23.00 aikaan alkaa hämärtymään jonkun verran, tykkään kesästä tänkin takia että on niin valosaa myöhään eikä tarvii pelätä myöhästä kauppaan lähtöä tms :D En tykkää pimeestä yhtään jos mun pitäs kävellä tuolla.. 

Mikolla on ollut eil isestä asti puhelin kiinni, ilmoitti vaan illasta että on kauhee vitutus, kysyin miksi niin kerto vaan että asiat ei mennyt _taaskaan_ niinkuin hän olisi halunnut niiden mennä (treeneissä siis). Ja sen takia pitää sitten tehä tolleen .. Emmä jaksa enään miettiä Mikkoa ollenkaan, se on haihtunut mun päästäni sen muutaman viikkosen jutun myötä aikalailla.. 

Mutta nyt ei muuta meen katsomaan kaappaus keittiössä .. hauskaa illan jatkoa!!

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)