Stalkkaukset!

keskiviikko 3. kesäkuuta 2015

Istahin just hetki sitten ensimmäistä kertaa alas tänään.. Jalat huutaa ja särkee hirveesti, mutta nyt mulla on onneks viikonloppu. Mikkokin laitto viestiä tänään mutta ei mitään sen kummempaa... Kerto vaan, että sillä alko nyt muutaman päivän loma ja että aikoo lähteä johonkin reissuun, mutta ei sen kummemmin kertonut mitään että mihin :D Enkä jaksanut udellakkaan, mulla on vähän mielenkiinto lopahtanut kun ei sitäkään näytä kiinnostavan ollenkaan mun seurani, niin oon päättänyt unohtaa koko tyypin. Mysteeri sen sijaan taas pyörii entistä enemmän mun päässäni.. Laitoin sille viimeks viime viikolla yhen viestinkin mutta ei se ole vastannut siihen mitään, pitäs vaan poistaa kokonaan numero ja antaa olla koska tästä ei tuu taas yhtään mitään. Kuten tohon yhteen kommenttiinkin kirjoitin, että tiedän ettei meiän jutusta tulis koskaan enään yhtään mitään niin silti en vaan osaa päästää irti siitä ihmisestä. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)