Stalkkaukset!

tiistai 9. kesäkuuta 2015

Heräsin ennen viittä taas kauheeseen painajaiseen, en saanut millään unta illalla ja nukahdin joskus kolmen aikaan ehkä jos sillonkaan, eli aika vähillä unilla mennään. Mielessä pyörii taas, että mähän voin tehä taas mitä haluan noiden syömisten ja liikkumisten kanssa koska kukaan ei ole vahtimassa mua, ainoa mikä estää on toi terapia joka on enään kerran viikossa onneks, oon ollut nyt 4 kertaa ihan omalla luvallani pois niin pakko kait nyt mennä sinne :/ 

Mulle on tullut entistä suurempi tarve kirjotella omia ajatuksiani tänne, mutta en vaan jaksa tehdä sitä. Mulle on tullut kauhee itsekriittisyys takasin, olin jo hetken itsevarma ja oma''itseni'' siinä mielessä, ettei mun tarvinnut paeta mitään tai olla millään tavalla jotain mitä en todellisuudessa sit kuitenkaan haluaiskaan olla. 

Eräs ystävä uhkas itsemurhalla viikonloppuna viestien merkeissä ja mua pelottaa nyt ihan suunnattoman paljon että se tekee jotain tyhmää itselleen. Yritin eilen, että puhuisin sen kanssa mutta ei se suostu kertomaan mulle mitään. Se ihmetteli vain, että miten mulla ois etuoikeus tehdä itsemurha ja minkä takia hänen ei tarvitse tehdä sitä sen takia, että muille tulis pahamieli.. Yritän vielä sopia treffit on ihmisen kanssa koska mun on pakko vaan saada tietää, että miksi ihminen joka on niin itsemurhaa vastaan ollut aina edes ajattelee jotain tollasta. 

Mutta nyt mä otan pienet unet ja sitten lähen muihin hommiin hoitamaan asioita yms. Hauskaa päivää kaikille :)


XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)