Stalkkaukset!

perjantai 19. kesäkuuta 2015

Moi taas :) En lähtenyt mihinkään, syy siinä että kaveri teki viime hetkellä oharit ja mua harmittaa ihan tajuttomasti :( Olisin halunnut lähteä ajelemaan johonkin (siis olisin ollut ihan kuskina selvinpäin) ja kattelemaan tota kaupungin menoa, mutta ei sitten väkisin. Emmä yksin tuolla tee yhtään mitään niin oon sitten kotona. Ei se mitään, huomenna kerkee sitten siivoomaan taas suursiivouksen kun ei oo valvonut koko yötä pitkin kaupunkia :D 

Mutta ei mulla nyt tähän hätään mitään muuta, päätä särkee aika paljon kun ärsytti niin paljon tossa.. Ja sitten toi ykskin ihminen alko lässyttämään jonkun vuoden jälkeen jotain paskaa että musta huokuu pahaa oloa ja plaaplaaplaa.. harmi ettei se ihminen tiedä, että mun elämässä on kaikki ihan kunnossa tällä hetkellä. Oon onnellinen tästä mitä mulla on ja aijon nauttia siitä ihan täysin.. Keskittyä itseeni ja noihin kahteen rakkaaseen ja kattoa sitten joskus jotain muuta tähän elämään, tällä hetkellä mä en kaipaa yhtään mitään. 

Mulla meinas lähteä taas käsistä näiden syömisten kanssa kunnes äiti puhu mulle vähän järkeä päähän ja aloin taas tajuumaan ,ettei tossa syömislakossa ollut yhtään mitään järkeä. Onneks tällä kertaa uskoin ensimmäisellä kerralla äitin sanoja ja aloin syömään taas normaalisti.. Aluks se kuulosti vastenmieliseltä mutta nyt se taas luonnistuu ihan hyvin. 

Taidan mennä nyt kattelemaan jotain sarjaa, kun bloggerinkin puolella on näyttänyt tänään olevan hiljasta kun kaikki on juhlimassa juhannusta ja silleen :)

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)