Stalkkaukset!

keskiviikko 10. kesäkuuta 2015

Mikon kanssa ei olla missään tekemisissä, se ei halua samaa mitä mä niin laitoin stopin tolle jutulle, ettei kumpikaan kuvittele omiaan sitten ihan turhaan ja joudu pettymään kaikesta mahdollisesta vähän väliä. Mikko on vähän katkera ollu mulle ja laittanu sellasia pienimuotoisia solvausviestejä mihin en ole jaksanut edes vaivautua vastaamaan mitään, emmä jaksa tapella turhan takia. Hän itse mulle sanoi ettei halua mitään mun kanssa, niin minkä ihmeen takia mun pitäisi jatkaa tota tappelua vielä lisää? Voisin toki heittää vettä myllyyn oikein huolella jos haluaisin, mutta en yksinkertaisesti vaan jaksa oikeesti nyt yhtään mitään tollasta. 

Oon ollut 2pv pelkällä tee ja vesi linjalla.. Olo oli aluks eilen ihan sairaan hyvä, energinen ja todella loistava. Mut nyt sitten alko tänään illalla tää helvetti jo NYT.. kuumeilua, ahdistusta, läskiläskiläski ajattelua ja muutenkin kauheeta väsymystä ja pyörryttää koko ajan yms.. Join pari huikkaa kokista niin nyt tuntuis taas olevan ihan ok olo.. väsymyksestä huolimatta, en vaan saa nukuttua vaikka väsyttää!

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)