Stalkkaukset!

tiistai 2. kesäkuuta 2015

Kaipaus

Tänään on toinen kesäkuuta jo, mysteerillä on tässä kuussa synttärit.. Mysteeri pyöri taas eilen illalla/yöllä mun päässäni ihan liikaa, yritin nukkua mutta en saanut nukuttua kun mulle tuli taas kauhea kaipuu sitä ihmistä kohtaan. Aamulla kun heräsin todella väsyneenä makasin vaan sängyssä jonkun 30min ja mietin, että lähteeköhän tää kaipuu koskaan pois tota henkilöä kohtaan? Jos lähtee niin mitä jää? Tyhjä aukko sen kaipauksen tilalle? 

Mikon kanssa ollaan laitettu jonkun verran viestejä mutta ei olla nähty johonkin pariin viikkoon, en oo ehdottanut näkemistä kun ei Mikko ole vaikuttanut mitenkään siltä että haluaisi nähdä mua tms. Arvasin sen alusta lähtien että jos lähden täysillä siihen juttuun mukaan mua sattuu jossain vaiheessa ja kovaa.. Oon tottunut siihen, että joku aina välillä tiputtelee mua pilvistä maanpinnalle.. 

Tää nyt oli tämmönen pikapostaus kun mun pitää mennä hoitamaan muutama työjuttu tälle päivälle tässä vielä :D Mä katon jos jaksan kirjotella illalla/kerkeän. 

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. Mietinpä kans tänä(kin) aamuna ihan samalla lailla yhestä henkilöstä.. Mulle aamut on jostain syystä vaikeimmat.. Aina ensimmäisenä ajatuksissa ja se ikäväntunne.. -_-

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Mä en tiedä itsekkään, että onks mulle aamut vai illat/yöt vaikeimpia kun tuntuu, että molemmat olis vähän niitä kaikista pahimpia :/ Ärsyttävää, kun tietää ettei meidän jutusta tuu yhtään mitään ja silti ikävöi sitä ihmistä :D

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)