Stalkkaukset!

tiistai 23. kesäkuuta 2015

ruokapäiväkirjaa

Kirjottelinpa nyt sitten tänään vähän ruokapäiväkirjaa teille kun en keksinyt tosiaan mitään muutakaan järkevää postattavaa, en nyt tiedä onks tääkään niin normaalia mutta silti :D Voisin huomenna kirjotella mun pt:n laatimaa saliohjelmaa myös teille niin tiedätte että minkälaisen salitreenien kanssa kannattaa syödä tälleen :P Oon kyllä onnellinen etten oo lipsunut tästä ruokavaliosta tai mitään. Vähän tekis suklaata mieli mutta ehkä tossa perjantaina vois pitää sellasen mässypäivän :D 

aamupala: 
Kaurahiutaleita 45g
raejuustoo sekaan 150g
1,5dl sokeroimatonta mehukeittoa
65g mustikoita
2kpl kovaks keitettyä kananmunaa

Lounas: 
150g marinoimattomia kanasuikaleita ja siis punnittu paistamattomina. 
45g raejuustoa
350g vihanneksia (mulla oli porkkanaa, parsaa, kukkakaalia ja pari kirsikkatomaattia) 

Välipala: 
250g maustamatonta maitorahkaa, eli purkillinen
200g mustikoita ja vadelmia
35g avocadoa

Päivällinen; 
200g tonnikalaa
2kpl ruisleipää
45g raejuustoa
Tomaattia, kurkkua ja salaatinlehteä. 

Iltapala: 
250g Maustamatonta maitorahkaa
150g ananasta liemessä
15g cashewpähkinöitä

Tämmöseltä mun ruokavalio on näyttänyt viimesen viikon ja tulee näyttämään vielä seuraavat 5viikkoa ainakin. Löysin tän ohjeen yhen kaverin sellasesta treenikirjasta ja oon ollut tyytyväinen tähän, ei mitään turvottavaa perunaa,pastaa tai mitään muuta tommosta ja muutenkaan tää ei poikkea kauheesti mun normaalista ruokavaliosta. Noi annokset on aika suuria, että oon välillä saattanut puolittaa ne ja syödä silleen 30-60min päästä loput jos en oo jaksanut kaikkea kerralla, en halua vetää itseäni ihan ähkyyn ettei tule sellasta oksennuskohtausta ja sit alkaa taas ahdistamaan. + treenipäivinä juodaan sellasta protskulitkua noiden lisäksi heti treenien jälkeen.. :) 

xoxo:Nansku

8 kommenttia:

  1. mä söin tse tänään 2 kreikkalaistasalaattia välipalaksi 3 nakkia sitten käytiin päivällä uimassa ja nälkä tuli sen jälkeen sit söin 3 sveitsileikettä ja sitten join viskä ja kaffea ja sitten iltapalaksi tilaan varmaan 3 pizzaa mut siit varmaan jää huomiselle niin voit tulla kyllä syömään sitä jos sulla on nälkä ta sillein mut sit varmaan syön kyl sen itse

    VastaaPoista
  2. Olen itse ammatiltani pt ja tuo ruokapäiväkirja kuulostaa aivan täydelliseltä w

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Juu olen kuullut muutamalta muultakin pt:ltä samat sanat :))

      Poista
  3. Mun ruokapäiväkirja näyttää tältä,tujaus kaffea tujaus vettä ja iltapalaksi 2 tomaattia

    VastaaPoista
  4. ei mikään ihme että maha kurnii koko ajan.melkein pyöryttää

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)