Stalkkaukset!

tiistai 27. lokakuuta 2015

Heippa :) Kirjotan taas pikasesti, ehkä huomenna kerkeen kirjotella vähä enemmän.. Toivotaan.. Kauheesti kuitenkin olisi kerrottavaa, mutta tää mun aika ei vaan riitä yhtään mihinkään kun on tää muuttohässäkkä tässä ja muuta tämmöstä. Ja toiseks mulle on TAAS tullut tää turhautumisjuttu, heti kun jään hetkekskin ilman ettei mulla ole mitään tekemistä niin turhaudun samantein ja alkaa paniikinomanen olotila valtaamaan mut, oon kattonut parhaaks sen että kaikki päivät vaan tupaten täyteen kaikkea mahollista ja sit jos turhaudun vielä niin täytyy miettiä uudelleen :D 

Mutta tää tosiaan sopii mulle täydellisesti, ei stressiä, ei ahdistumista, ei murehtimista mistään, ei herra t:een miettimistä, ei miettimistä syömisistä tai mistään muustakaan turhuudesta. Ja muutenkin tää ettei kauheesti kerkee olemaan tekemättä mitään on ihan kivaakin..  Huomenna on taas niin touhun täyteinen päivä tiedossa ja ootan sitä jo ihan innoissani!!

Syömisten kanssa on mennyt todella huonosti, tänään söin ensimmäisen kerran lämmintä ruokaa varmaan yli viikkoon.. Ja sen syömisen jälkeen tuli helvetin huono olo, olisin samantein voinut oksentaa :( Ja nyt mun vatsa on ollut todella turvoksissa ja kipeenä koko illan.. Alkaa taas tulemaan tää ''syöminen on turhaa koska siitä tulee vaan hiton huono olo''- asenne takasin.. Samaten mietin sitä, että kohta mua ei oo kukaan oikeesti vahtimassa että syönkö vai en niin voisin hyvin alottaa laihduttamisen, mutta en halua mun lapsien kärsivän siitä joten jätän se taka-alalle toistaiseksi.. Kattoo sitten joskus jos alkaa käymään todella ahdistuneeks näitten kilojen kantaminen! 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)