Stalkkaukset!

tiistai 27. lokakuuta 2015

Mä en oo kerennyt kirjottamaan, enkä nytkään kerkee kauheen pitkästi sepustella mitään kun mulla on yks kiva täällä käymässä :> Mutta tänään on ollut kauhee kiire muutenkin, piti juosta joka suuntaan ja huomenna tulee olemaan sama juttu, buukkaan mun päiväni täyteen  ja jos se ei oo täys niin siivoilen kotona ja pakkaan tavaroita laatikoihin tulevaa muuttoa  varten. Mulla menee ihan hyvin muuten, illat on vähän tuskastuttavia jos joutuu olemaan yksin, alan väkisin miettimään herra T:eetä vaikka en haluais. Sitä ei paskaakaan kiinnosta mun elämä/tekemiset, niin kait munkin pitää olla välinpitämätön häntä kohtaan, pääsee kaikista parhaiten tästä sillä kun tappaa vaan tunteensa väkisin. Hetken se tuntuu pahalta mut kait se taas joskus helpottaa. Harmittaa ihan suunnattomasti, että nää asiat meni tälleen mutta enhän mä voi toista pakottaakkaan tykkäämään musta :( Valitettavasti. Eilen meillä oli riitaa taas, mutta en jaksais kyyneltäkään enään vuodattaa kyseisen ihmisen takia kerta ei vaan kiinnosta häntä. Minkä mä sillon sille voin? EN mitään.. 

Nyt me juodaan vielä teet ja mennään nukkumaan.. Meni vähän myöhäseks tää taas kun piti muutama juttu tossa hoitaa illan päälle, oltiin vasta 21 kotonakin niin ei tässä taas paljoo oo kerennyt :D

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)