Stalkkaukset!

tiistai 20. lokakuuta 2015

On taas vähän paska fiilis jollain tavalla.. 
Vituttaa ja sellanen jännä olo :/ Ei tee mieli ottaa herra T:ehen enään yhteyttä itse ellei se oo ensin ottanut ja sitähän ei tule tapahtumaan , vaikka mitä kävis. Musta tuntuu, että mä oon vaan vaivaks ja riesaks koko ajan toista ei kiinnosta paskaaakaan vaikka mä mitä tekisin?? Eli parempi olla tekemättä yhtään mitään. Eniten mua ehkä vituttaa se, että lupasin herra T:elle etten tee vuoteen itsemurhaa eikä se tue mua millään tavalla vaikka itse samalla lupautu siihen hommaan. Kait mä vaan olen sitten liian paska tuettavaksi ja silleen.. 

Kerkesin vielä tän päivän puolella kirjottamaan, ei oo tänään oikeen kiinnostanut kirjottaa yhtään mitään. Mietin, että jos kirjottelisin huomenna paremmin jos kerkeän/jaksan/kiinnostaa yms.. Pitää kattoa mitä huominen tuo tullessaan jos tuo yhtään mitään. Mulla on huomenna vähän yhtä hektinen päivä kuin eilen ja tänään on ollut, oon ihan poikki ja en saa nukuttua koska herra T:ehen liittyvät asiat pyörii mun pääkopassani aina ympyrää kun yritän laittaa silmät kiinn, sama eilen illalla.. En mä tiedä mitä mun pitäs tän asian suhteen ajatella.. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)