Stalkkaukset!

maanantai 19. lokakuuta 2015

Maanantai ❤️

Tänään on ollut niin hektinen päivä, ettei mitään järkeä. Ensin aamulla pienet hoitoon, sen jälkeen kauheella kiireellä töihin ja tajusin matkalla että unohdin mun eväät himaan, yllätys yllätys niin äkkiä lidlin kautta juosten ja hikisenä duuniin, kerkesin ajoissa :D Töistä suoraan salille, salilta kauppaan, apteekkiin ja postiin kauheella kiireellä taas ja sit hakemaan pienet hoidosta. Hikipäässä taas kerran kauheeta vauhtia nopeesti käymään himassa ja siitä suoraan kerhoilemaan pienten kanssa.. Sit taas käymään kotona nopeesti ja parin kaverin + pienten kanssa puistoilemaan muutamaksi tunniksi, nyt oon ollut kotona jonkun 20min. Kerkesin tän päivän aikana käydä kahteen kertaan nopeesti kävästä kotosalla, syöminen oli sellasta että tossa lennossa syötiin jotain patonkia :D 

Oon aivan jäässä tuol pihalla ei nimittäin vaan enään tarkene ollenkaan, oli pakko harrastaa kerrospukeutumista kun jalat jäätyy koko ajan! Pipo päähän ja hanskat käteen, nyt oon viltin alla villasukat jalassa ja höyryyvä teekuppi tossa vieressä.. Pitäs vielä jaksaa  huominen ruoka tehdä, ettei huomenna ois sitten niin kauheen kiire kuten tänään, en kerennyt tekemään ees ruokaa.. Hain kaupasta jonkun valmis laatikon ja vihaan oikeesti kaikkia valmisruokia niin paljon :( Mut ei kait toi kerta haittaa :D Tai tiedän kyllä, ettei se haittaa mutta oon niiiin vastaan niitä eikä ne ees maistu miltään, tosin enhän mä itse sitä edes syönyt mutta joo!! 

Pari sanaa nopeesti eilisestä ja sit alan puuhaamaan ton ruuan kanssa, niin saan vielä hetken sen jälkeen rentoutua ja kattoa töllöä tai jotain muuta.. Mutta, eilen illalla tai oikeestaan yöllä tuli niin kiva puhelinsoitto, herra T nimittäin ❤️ Voi, että!! Mä olin melkeen unohtanut miten ihana se oikeesti on ja sen puhelun jälkeen mun hipsutteluhimo kasvo ihan sietämättömäks, olisin niin paljon vaan halunnut sen ihmisen ottavan mut kainaloon ja silittävän mut puhki!! Muutenkin oli täydellistä jutella herra T:en kanssa, vaikka olinkin vähän kiukkusella tuulella tai jotain!! Olin vaan vähän pettynyt perjantaisesta kuten herra T:elle kerroinkin eilen jo, mutta nyt kaikki on hyvin ❤️ ❤️ Voisin lässyttää tosta ihmisestä loputtomiin , mutta säästän teiät ja herra T:een siltä ja lähen muihin hommiin, hyvää yötä!!

XOXO:Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)