Stalkkaukset!

lauantai 17. lokakuuta 2015

Tää päivä on mennyt suht nopeesti, sain kauppareissun tehtyä ilman suurempia ongelmia, eikä oo ees ollut krapulaa vaikka vetäsin eilen illalla ihan järkyttävät pikakännit ja aamulla kadutti suunnattomasti kun riideltiin taas herra T:en kanssa, se ihminen ei enään edes muistanut mun olemassa oloa ja suutuin siitä ihan helvetisti, en tajua miks edes soitin sille.. Itkin taas paskaa olemustani ja plaaplaaplaa, täytyy lopettaa toi viinan juonti taas hetkeks niin ei tuu tapahtumaan tollasia turhia soittoja ja tappeluita -.- Toisaalta voisinhan mä vaan poistaa numeron ja sitten ootella että herra t ottais muhun yhteyttä, mitä tuskin tulee koskaan tapahtumaan ainakaan kun kyseinen ihminen on selvinpäin. Ja toi vituttaa mua suunnattomasti, vaikka en jaksa enään edes ajatella tota asiaa. 

Ajattelin, että vois tehä pizzan vielä tänään jos jaksais ja sit tiskata, mutta saattaa jäädä huomiseks toi molempi homma koska oon  vähän ryytynyt jo tän päivän touhuista :D Pitäs valmistautua jollain tavalla siihenkin et ens kuussa mun elämä tulee muuttumaan aika rajusti, pelottaa ja ahdistaa ihan suunnattomasti mutta onneks mulla on todella vahva tukiverkosto tässä tsemppaamassa mua :) <3 Kerron tosta asiasta varmaan sitten kun se on ajankohtainen, en nyt jaksa siitä sen enempää. 

Mulla on aikamoinen urakka tälle illalla, en oo nimittäin lukenut postauksen postausta tässä reilu viikkoon , että toi blogilista oottelee mua :D Mutta ei se mitään koska tykkään siitä, että mulla menee tyyliin 3h siihen kun käyn kaikki postaukset läpi ja laittelen kommentteja jos jaksan ;) Mutta nyt käyn sen kimppuun.. Hyvää lauantai-iltaa ja olkaa kiltisti :P 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)