Stalkkaukset!

sunnuntai 18. lokakuuta 2015

se ikävä ;(

Mä haluaisin kauheesti kirjottaa kaikesta mahdollisesta, mutta en tiedä miten muotoilisin lauseiksi mun ajatukset ja mietteet. Oon ikävöinyt suunnattomasti herra T:tä viime aikoina, jotenkin tää syksy saa mut ihan suunnattoman surulliselle mielelle.. Joka viime kerta kun oon puhunut herra T:en kanssa hän on kysellyt, että miksi kuulostan ja vaikutan koko ajan niin kauheen surulliselta ja masentuneelta. En koe mitenkään, että olisin masentunut tällä hetkellä (tunnistan nykyään ne masennusoireet TODELLA hyvin..), mutta jotenkin mulla on koko ajan kauheen haikee fiilis, johtuu varmaan siitä etten mä tiedä mitä mun pitäisi tehdä kyseisen henkilön suhteen vai pitäisikö tehdä yhtään mitään? Muuta syytä mä en tiedä tohon, paitsi sen että menetin vähä aikaa sitten läheisen ihmisen ja se on tuonut ihan uskomattoman paljon surua ja todella paskaa fiilistä mun elämääni, vaikka yritänkin olla ja elää normaalisti, olla ahdistumatta jne.. Mua harmittaa se, ettei mulla ole ketään ihmistä kenen viereen voisin vaan käpertyä ja puhua kaikesta, ihminen joka vähän silittäis ja pitäis hyvänä olis täydellinen just tällä hetkellä.. 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)