Stalkkaukset!

sunnuntai 25. lokakuuta 2015

Olin jo eilen kirjottamassa kauheeta angstipostausta aamulla, kun vitutti ihan suunnattomasti mutta nyt on ihan toisenlainen fiilis, eilinen muutti ihan kaiken oikeesti mun pääkopassani, mulla on niin hyvä olla että tuntuu siltä kuin ois vetänyt jonkun kunnon piristysruiskeen aamulla :D Energiaa riittää vaikka muille jakaa, siivosin eilen koko kämpän lattiasta kattoon ja tein tänään saman vaikka mitään siivottavaa ei ollutkaan edes enään.. Kävin lenkillä ja kaupassa heti aamusta, vaikka ilma on mitä on mä vaan hymyilin koko matkan kuin mikäkin idiootti!! 

Oon huomannut, että toisen ihmisen läheisyys on mulle todella tärkeetä ja se vaikuttaa mun mielialaani suunnattomasti jos joku vähänkin osottaa, että tykkää musta ja vähän silittää tucasta.. Voi, että.. Käytiin eilen keilaamassa yhen pojan kanssa ja tultiin sieltä mun luokse juomaan teetä.. Koko päivä ja ilta oli niin onnistunut, että unohdin oikeesti ihan kaikki murheet ja huolet tästä elämästä KOKO PÄIVÄKSI. Ja tota ei ole tapahtunut herra ties koska viimeksi.. 

Hymyilen niin , että poskiin sattuu :D!
Hauskaa sunnuntaita kaikille!!

Ps: Loistavaa kun ei oo ollut krapulaakaan koko viikonloppuna ;))

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)