Stalkkaukset!

lauantai 17. lokakuuta 2015

Kirjotan taas syömisestä. Mulle tulee nykyään todella huono olo ruuan jälkeen, turvottaa ihan sikana ja oksettaa, tulee vatsavaivoja ja kauheita morkkiksia sen takia, että lihoon taas ihan sikana ja kukaan ei tykkää musta sen jälkeen kun oon turvonnut hyytelömaha. Syön kyllä kun on pakko syödä, maitotuotteet aiheuttaa kauheita vatsakramppeja ja oksennuksen makua suuhun joten oon jättänyt ne (juustoja lukuunottamatta) lähes kokonaan pois, yritän sillon tällön syödä jotan rahkaa ja saan sitä korkeintaan 2-3 ruokalusikallista suustani alas kunnes tulee järkyttävä oksennuksenmaku suuhun samantein. En tajua mistä toi johtuu, koska kyllä mä kuitenkin tykkään rahkoista ihan kauheen paljon. Tosin mun ei tarvitse syödä kuin yks leipä sillon tällön päivän mittaan niin tulee turvonnut olo ja vatsaan sattuu. Musta ei oo kauheen mukavaa, että oon koko ajan kauheen huonovointinen.. Ehkä tää johtuu siitä, etten syö tarpeeks, tai tasasin väliajoin, tai lämmintäruokaa lähes ollenkaan.. Lämminruoka on tyyliin esim tänään lämpimiä leipiä ja jääkaappikylmiä nakkeja :D 

Lupasin yrittää parantamista tän ruokailunsuhteen, mutta tää on niin hiton hankalaa.. Ens viikolla mä kuitenkin lupaan yrittää vielä kovemmin, jätän ton leivän pois ja otan oikeeta ruokaa tilalle, ehkä tää tästä taas helpottelee :) Luulen, että oon tulosss kipeeks niin voihan nää olot johtua myöskin siitä, pari pv ollut nimittäin todella kylmä ihan koko ajan ja heikko olo.. Tuntu, että kauppareissukin otti voimille ihan hirveesti ja nyt oon ihan rättiväsynyt ja voisin nukkua vain. Viimeyönäkin nukahdin poikkeuksellisesti jo yhden aikaan vaikka normaalisti olisin kattonut vielä 2-3 aikaan kelloa :D Mutta juu, ei mulla muuta... 

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)