Stalkkaukset!

torstai 10. lokakuuta 2013

Elämäni eläimet

 Multa on toivottu lukuisia postauksia ja oon muutamaa jo aloittanut kirjottelemaankin (tämän postauksen lisäksi), mulla ei vaan tunnu nyt aika riittävän tähän postaukseenkin :--D Mutta aina  sitä jossain välissä kuitenkin kerkee perehtyä tähänkin ihanuuteen. Mä oon enemmän käyttänyt tätä blogia sellasena päiväkirjana jonne oon kirjottanut lähinnä sillon kun mulla on ollut paska olo ja nyt on kaikki asiat ihan päinvastaisesti, alan vihdoinkin tajuumaan että elämä on ihanaa.. :-D Kiitos siitä herra XXXX:älle <3

Mutta aiheeseen nyt sitten joka ei oo tällä kertaa rakkaus/raskaushömppää ollenkaan., eli lemmikkieläin postausta on toivottu.. Mä en viitsi tähän välttämättä kauheesti kirjotella minkä rotusia mun eläimet on tai silleen koska haluan edelleen anonyyminä kirjotella tätä blogia vaikka muutama mut oikeessa elämässä tunteekin. 

~Muutama koira löytyy.. Aika pienikokoisia ja lähes karvattomiakin että niistä ei oo silleen kauheesti vaivaa karvanlähdön suhteen.. Ja nää hauvat on ihmisystävällisiä ja rakastaa pikkulapsia jotka puuhailee niiden kanssa ja kiusaa niitä :-p
~Kaks kissaa, ihan tavallisia maatiaisia. Oon miettinyt että luopuisin näistä koska koirat ei kauheen hyvin tuu toimeen :s
~Liskoja liian monta, mutta ne on lähdössä myyntiin kuhan tosta hiukan kasvavat :-D Noissa on niin kauhee homma nimittäin ja mulla ei tunnu riittävän tällä hetkellä oikein mihinkään aikaa. Tosin sillon kun ilmestyi noita munia niin päätin samantein, etten ajo pitää kuin ne kaks jotka mulla alunperin on ollutkin. Eli nää on sellasia vesiliskoja (tulilisko). 
~Sitten vähän ''erikoisempina'' on kaks akaattikotiloa, noissa nyt ei oo oikeestaan minkäänlaista hoitamista tai muutakaan tommosta. Ne on vaan isoja etanoita jotka möllöttelee :-D Ja sit niitä ruokitaan,pestään ja vaihdellaan multia.. 
Muru on luvannut mulle vielä yhen lemmikin :-p <3 <3

XOXO: Nansku

4 kommenttia:

  1. ole hyvä vain rakkaani <3 mm niinhän mä sulle olen luvannut ;) lupaus pitää aina :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Unohdin lisätä tohon että mulla on myös kaks simpanssia -.-''

      Tiedän muru, että pidät sen.. ♥

      Poista
  2. simpanssit on aika fiksuja,mulla on taas yksi oranki aikamoinen veijari se on :D

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)