Stalkkaukset!

maanantai 7. lokakuuta 2013

Moii :) En kirjotellut kauheesti tossa viikonlopun aikana, kuten kerroin niin olin murun kanssa sen kokonaan ja oli super ihanaa.. Oon niin kaivannut sellasta yhteistä aikaa ja nyt mä sitä sain niin paljon! Mutta en siltikään tarpeeks, oon varmaan kyltymätön siinä suhteessa että haluan ton ihanan ihmisen seuraa vaan enemmän ja enemmän koko ajan!! Oon vaan niin rakastunut tohon ihmiseen ja niin onnellinen meiän yhteisestä tulevaisuudesta, vaikka saankin läheisiltä paheksuvia juttuja koko ajan.. Esim tänään mun serkku laitto illalla vähän loukkaavaa viestiä taas kerran. Mutta toi herra xxxx kuitenkin piristi mua siitäkin huolimatta ihan suunnattoman paljon ja kiitos siitä hänelle. En saanut unta niin aattelin kirjotella teille muutaman rivin jotain tylsää jos vaikka tän jälkeen saisin. Mun päässäni pyörii nyt vähän kaikenlaisia asioita... Ääääww, tuntuu hyvältä mutta toisaalta tuntuu ihan kauheelta !! jotenkin sanoin kuvaamaton olotila tällä hetkellä... 

xoxo: Nansku

PS: Yritän myöhemmin jotain järkevää postausta (huomenna siis) jos mulla on aikaa vaan siihen miettimiseen, että mistä kirjotan. 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)