Stalkkaukset!

maanantai 14. lokakuuta 2013

lööwlööwlöööw

Heippa,(kaikki ketä ei kiinnosta mun rakkauslässytykset niin turha lukea sitten tästä eteenpäin, koska voin kertoa ettei tähän postaukseen nyt tällä kertaa mahdu taaskaan yhtään mitään muuta). teen tämmösen super pikasen postauksen ku en oo kerennyt nyt taas oikeein mitään kirjottelemaan teille koska oon olevinaan niin kauheen kiireinen koko ajan ja menossa joka suuntaan. Mutta todellisuus on ihan jotain muuta, sitä että mä en ole kiireinen enkä ole koko ajan menossakaan joka suuntaan, vaan mä olen yksin kertaisesti rakastunut enemmän kuin ikinä. Sanoin viimeks tänään tolle miehelle (herra xxxx) että en ole koskaan ollut ees oikeesti rakastunut, koska en oo koskaan tuntenut mitään tämmöstä ketään kohtaan mitä oon nyt tuntenut. Tää kaikki on jotenkin niin outoa.. Hei mä saan vihdoinkin jotain vastakaikua mun tunteilleni, tukea joka asiaan, voin kertoa ihan mitä vaan tälle ihmiselle niin  se auttaa mua jos tarvitsen apua jossain. 

En saa taas unta, en viime yönäkään saanut mutta toi maailman ihanin mies valvo mun kanssani, nyt mun oli ihan pakko päästää hänet nukkumaan että jaksaa töissä huomenna ja muutenkin ollut rankkapäivä koska viime yönä tuli nukuttua niin hiton vähän :-) Mun pitäis nukkua jo joten tää postaus jää nyt näin lyhyeks tällä kertaa, yritän taas tsempata ja säästää vähän aikaa kaikelta rakkaudelta myös teille lukijoille vähän -.-'' 



''Kulje vierelläni elämän tietä, vierelläni kulkien elämäsi vietä. Olet rakkaani kaikista tärkein mulle, elämäni tahdon omistaa sulle.. Ei ole tunnetta voimakkaampaa kun toista ihmistä rakastaa saa.''



2 kommenttia:

  1. jatketaan tätä samaa rataa tässäkin kirjoituksessa. saat sen tuen minkä tarvitsetkin tiedät sen hyvin ;-)

    VastaaPoista

Kommentit on tervetulleita :)