Stalkkaukset!

sunnuntai 20. lokakuuta 2013

Turhautuminen

kauhee angsti!!!!! Musta tuntuu taas siltä, että voisin vetää ranteet auki.. Oikeestaan ei oo hetkeen ollut ees näin turhautunut/turha olo.. Tää mun pilvilinnani alkaa taas romahtelemaan pala palalta ja silleen! Päätä särkee, oksettaa,vatsaan sattuu ja kylki on helvetin kipee ollut jo pidemmän aikaa. Mietin tossa, että jaksanko mä tosiaan tätä vielä monta kuukautta? En tiedä, ajattelinkin että oon vähän liian onnellinen ja ihme jos ei minkäänlaista takapakkia tuu asioihin.. ÄÄÄÄÄWWWWHH!! 
Oon yrittänyt vaikka väkisin pitää itseni kasassa, mutta alan taas lahoilemaan tässä pikkuhiljaa :D Mä suodatan aika paljon asioita, mutta jossain vaan menee se munkin raja kuitenkin.. Ja tää päivä on taas antanut sen , että mun olis täytynyt jo aikaa sitten herätä henkiin :'D

En oo edelleenkään saanut aikaseks kuin ton pari riviä postausta jostain järkevämmästä kuin yleensä, mutta yritän tässä nyt lähiaikoina kirjotella vaikkapa jo tänään (Kun ei mulla ole mitään muutakaan tekemitä taaskaan). jospa tää päänsärky saattais helpottaa vähäsen edes... Saisinpahan ainakin muuta ajateltavaa jos pystyisin kirjottaa jonkun verran edes :) 

Muistakaahan, että niitä kysymyksiä voi lähettää tohon edelliseen postaukseen johon pääset tästä -> http://nanskunihmeellinenmaailma.blogspot.fi/2013/10/kysymyksia.html

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

Kommentit on tervetulleita :)