Stalkkaukset!

lauantai 19. lokakuuta 2013

Hedelmä 13+0

Mä en nyt oo saanut aikaseks kirjotettua taaskaan minkäänlaista postausta ja myönnän, että kirjotin tämänkin suurinpiirtein valmiiksi jo eilen kun toi muru oli vielä töissä eikä mulla ollut mitään tekemistä sillä välin :D Tosin mulla on tällä kertaa pienen pieni selitys tähän mun saamattomuuteen, koska olen kipeenä enkä ole vaan yksinkertaisesti jaksanut miettiä mitään.. Toki tää blogi ja mun lukijat on ihan päivittäin mun mielessäni, mutta ei ole vaan ajatus toiminut niin paljon että olisin pystynyt jotain tervejärkistä kirjottelemaan tänne.  Toki edelleen mulla on toi yks alotettu postaus tossa johon en ole vieläkään saanut kirjotettua sitä muutamaa riviä enempää, oon pahoillani siitä ja yritän nyt taas että saisin sen kirjotettua kuhan tästä kykenen.. Postaustoiveita saa kuitenkin lähetellä vielä jos haluaa, oikeestaan toivonkin että niitä tulee lisää.... Joko tohon kommenttiboksiin taikka sähköpostiin: kisumeoooww@gmail.com Mulla on nyt siis tulossa mun/vaavan vaatepostaus ja sitten yritän jonkunlaisista ostoksista kertoilla myöskin, haluatteko te ihan ruokakaupan ostokset vai vaate/tavaratalon ostokset? En tiedä kumpi olis sitten fiksumpaa kun en koskaan ostele mitään kauheen järkevää tai fiksua :D 

Mulla on siis raskausviikkoja nyt 13+0 tänään ? Just eilen juteltiin tästä, että aika menee nopeesti.. tai hitaasti oikeestaan, ei mulla oo minkäänlaista vauvamahaakaan vielä vaikka toivoisin, että olis :D Oon katellut mun vanhoja raskauskuvia ja viikolla 15, alko olemaan jo sellanen mistä huomas ihan selkeesti, että olin raskaana. Ehkä se nytkin ilmestyy niillä viikoilla tai sitten vähän aikasemmin..
 Vatsassasi oleva vauva on nyt koko pituudeltaan 8–11 senttiä pitkä ja painaa nelisenkymmentä grammaa. Hormonien vaikutus näkyy sikiössäsi tällä viikolla: poikavauvan eturauhanen kehittyy ja tyttövauvalla munasarjat siirtyvät lantion tienoille. Sikiö heiluttelee käsiään, potkiskelee ja ottaa kohdussasi jopa askelia. Kohtusi on nyt noin nyrkin kokoinen. Jos asetut alasti peilin eteen, voit erottaa pienen kummun. Jos haluat osallistua varhaisraskauden ultraäänitutkimukseen, sen pitäisi olla viimeistään tällä viikolla. Tämän viikon aikana sinulla on raskausviikko 13+0–13+6.

Ja voi tätä onnen määrää... :) ?  ?  

XOXO: Nansku

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kommentit on tervetulleita :)