Stalkkaukset!

tiistai 8. lokakuuta 2013

Potkuja

En oo kerennyt/jaksanut panostaa tähän blogiin ja kirjottamiseen mitään, ensinnäkään sen takia että mulla on mennyt kaikki mahdollinen ja mahdotonkin aika tohon herra xxxx:ään.. Ja toiseks kukaan ei oo viitsinyt vaivautua laittamaan mulle minkäänlaisia postaustoiveita, niin se on vähän aina että mitä mä kirjottaisin ja mitä en :D 

Mä ylistän nyt tätä raskautta taas vähän teille koska.. Eilen oli viikkoja 11+2 ja mä tosiaan tunsin sellasia ihan pieniä ja hentoja potkuja joku 3 kertaa illalla :-o Olin ihan että ei hitto, eihän toi hedelmä nyt vielä voi potkia.. Mut kirjotin sitten yhelle palstalle ja siellä eräs nainen kerto että oli tuntenut jo muakin aikasemmin (viikolla 10+1) ''haamupotkuja'' eli sellasia hentoja, vähän niinkuin vatsan kuplintaa tms.. Oon ihan innoissani, ei mun vatsa ole vielä niin kauheen paljon pyöristynyt ainakaan omasta mielestäni, mutta moni muu ketä mua on tässä nähnyt niin on ollut sitä mieltä että se on kasvanut jonkun verran :D Ehkä mä alan sitten tajuumaan , että siellä tosiaan kasvaa se hedelmä kuhan tää masukin alkaa tästä vähän pyöristymään. Toisaalta mä oon eilen viimeistään sen tajunnut, että siellä joku on kun tunsin niitä potkuja <3 Ja voi tätä rakkauden määrää oikeesti. 

Mutta mä yritän kirjotella tässä joku päivä vielä jonkun paremman postauksen jos saisin jotain kivoja ideoita joltain lukijalta -.-''

XOXO: Nansku

4 kommenttia:

  1. Mä oon toivonu sitä arkipäivä lapsen kans postausta joku aika sitten...:-)Sit jotain vaatepostausta mistä vaatteista tykkäät,kuinka usein shoppailet ym tai ruokapostausta eli mitä safkoi syötte arkena,normi kauppaostoksia tms..Arkiset asiat ainaki mua kiinnostais:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Ainiin joo :-D Muistan, että oot toivonut sitä.. Mun on kauheen vaikee tehdä arkipäivä vaavan kanssa postausta sen takia, että kaikki päivät ei kulu niin kauheen rutiinilla, mutta voin yrittää kuitenkin jos siitä jotain tulee..

      Toi kauppaostoksista ja ruuista muutenkin vois olla kiva, yritän saada tässä jotain aikaseks näiden toiveiden suhteen.. Kiitos kommentista <3

      Poista
  2. Entäs vaava aiheinen postaus,siis yleisesti vaikka mistä ja millasia vaatteita hankit vaavalle ja mitä touhuatte yhdes,leikit,mahdolliset harrastukset tms...ja lemmikkiaiheinen postaus..

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos ehdotuksista, onnistuu oikein hyvin vaikka molemmat :-)

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)