Stalkkaukset!

torstai 17. lokakuuta 2013

Pikasta


Moikka kaikille!
Aattelin kirjotella taas tämmösen pikapostauksen koska en saa unta taas mitenkään. Oon ollut 3päivää kipeenä.. Kuumetta,flunssaa,kurkkukipee ja joka paikkaa särkee enemmän kuin paljon ja nyt vielä sitten on ollut tänään maha ihan helvetin kipeenä :( Mä oon alottanut teille postausta jo monta päivää sitten, mutta en oo edelleenkään saanut kirjotettua siihen kuin pari riviä.. Yritän tossa viikonloppuna kirjotella mikäli mun rakkauteni suostuu vähän pitämään näppejään erossa musta, että saan kirjotusrauhan :D Eli en lupaa mitään, mutta yritän parhaani! Mulle ei oo tässä lähipäivinä oikeestaan mitään ihmeellistä tapahtunut, vähän tossa mietiskelin että miks kaikki on niin hiton vaikeeta kuten tossa aikasemmin kirjottelinkin.. Tosiaan musta on taas tuntunut vähän väliä siltä, ettei mistään tuu mitään (tai parina päivänä ei niin vähän väliä).. tosin tänään on ollut ihan hyvä päivä taas hetkeen, kuumetta ja kipeenä olemisesta + muutamasta muusta jutusta huolimatta.

Kiitos tolle mun tuhisevalle simpanssilleni siitä <3

XOXO: Nansku

2 kommenttia:

  1. meinaatko että annan sulle kirjotusrauhan?! eihän se ole mahdollista. en saa näppejä irti susta ikinä! tiedät mistä tuki löytyy jos tarvitset ;)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No niin mä vähän meinasin, ettet sä anna kun et oo tähänkään asti sitä antanut :-D Mutta kyllähän mä voin sit kirjotella kun oot nukkumassa, kuten eilenkin -.-'

      Ja tiedän kyllä ♥

      Poista

Kommentit on tervetulleita :)